min kærestes flirt til en lesbisk )':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.174 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

hej piger .. jeg har en masse gråd og vræde jeg gerne vil ud med herinde, og måske gavner det mig ikke, men jeg har bare meget brug for det - for jeg er virkelig helt nede på jorden! jeg fik kontakt til en pige som havde en bruger inde på facebook igår som tilfældigt kunne huske min kæreste som hun havde holdt nytår sammen med for to år siden .. jeg ville have tankerne på plads og ligesom vide hvad der præcis skete den nytårsaften - for havde hørt en fugl synge og den fugl sang ikke særlig godt, hvor han havde set dem holde om hinaden da min kæreste åbenbart var bange for mørke, hvilket min kæreste nægtede var sandt, da hun både var lesbisk og klam! men min tvivl kom mig alligevel til gode, eftersom hans ven ligesom var hos dem til nytår. Men det to år siden og selvf. en gammel sag, men jeg får fat på Naja som hun hedder på facebook igår og spørg simpelthen enkel og nemt hende, hendes forklaring!da jeg igennem min kæreste kunne huske hvad hun hed..men han var bestemt ikke glad for jeg skulle snakke med naja ! men Naja fortæller så alt ud af posen. og det kommer bag på mig! og mit hjerte er ved at springe! det viser sig jo så at min kæreste havde snakket om hele hans livshistorie til Naja og samtidig ville sidde ved siden af hende hver eneste gang de skulle sætte sig ned.. de kom godt ud af den, og hun fortsod intet af at han havde svinet hende overfor mig! for hun forklarede jo at han havde været bange den følgende nat og ville holde rundt om hende, hvor hun både synes det var forkert når han havde dame på og samtidig var hun van til at det var piger der holdte om hende. så han blev afvist hvor han så senere spørg efter et kys hvor hun igen afviser det! da hun er til piger! så min kæreste har jo sidder og snakket med hende om alt muligt/hemmeligheder:O udover det blev hun tilbudt en uge komme hjem til ham og opdrage hans hund. og alle de ting her har han sjult for mig i 2 år!!!!??? og han siger han ikke kan huske de ting, og undskylder og kun elsker mig! men jeg tror nu mere på Naja for der har jo også været en vidne mere udover Naja )': hun sagde mange ting om ham som jeg godt vidste så kunne høre hun talte ud af posen )': og nu slår det mig jo at han ikk er til at stole på )': har intet fået afvide på hans vegne ):? det ville gøre alt sammen meget nemmere.. men han benægter det ): og udover det glatter han aldrig selv hår og bad hende gøre det :O? han har rigtig haft gang i score tingene kan jeg ligesom høre.. ): og jeg venter hans barn inde i maven hvad skal jeg gøre, kan ikke komme mig over det her tænk hvis han skjuler mere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

N&J

Det er 2 år siden.. og som det lyder i starten af jeres forhold, han har sikkert været stiv og lagt an på hende, selvfølgelig er det ikke okey, men han har jo ikke været sammen med en anden. 

Du har valgt at få et barn ham, så må du også få den sag ud af verden, og simpelthen sammen med ham snakke om hvordan I hver især gerne vil have hinanden agere når I er i byen, så den konflikt ikke opstår igen, nogle piger er bare knaldgode til at lytte og så fortælle fyre altid deres livshistorie, der er din kæreste på ingen måde anerledes end mange andre fyre, og det med at han har spurgt om han måtte holde om hende, kysse hende - vupdido.. han sidder med en lebisk pige, jeg tror det at kysse en lebisk pige er mange fyres ultimative udfordring efter det at være sammen med to pige.. altså hun ville jo ikke være sammen med ham, og derfor tvivler jeg på at en fyr tænker så langt som at det derved er utroskab..

Måske I bare skal have snakket hinandens forventninger til hinanden igennem og så komme videre.. I har et barn på vej, det må være det vigtigste..  

Anmeld

5. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

N&J skriver:

Det er 2 år siden.. og som det lyder i starten af jeres forhold, han har sikkert været stiv og lagt an på hende, selvfølgelig er det ikke okey, men han har jo ikke været sammen med en anden. 

Du har valgt at få et barn ham, så må du også få den sag ud af verden, og simpelthen sammen med ham snakke om hvordan I hver især gerne vil have hinanden agere når I er i byen, så den konflikt ikke opstår igen, nogle piger er bare knaldgode til at lytte og så fortælle fyre altid deres livshistorie, der er din kæreste på ingen måde anerledes end mange andre fyre, og det med at han har spurgt om han måtte holde om hende, kysse hende - vupdido.. han sidder med en lebisk pige, jeg tror det at kysse en lebisk pige er mange fyres ultimative udfordring efter det at være sammen med to pige.. altså hun ville jo ikke være sammen med ham, og derfor tvivler jeg på at en fyr tænker så langt som at det derved er utroskab..

Måske I bare skal have snakket hinandens forventninger til hinanden igennem og så komme videre.. I har et barn på vej, det må være det vigtigste..  

ja det er rigtigt. Men at han altid har sagt til mig at når han havde kæreste på var han altid tro og ærlig. og derfor gik det mig meget på at han egentlig var fuldstændig modsat.. og fordi at han ingenting havde fortalt mig om Naja. og måske er det også bare miig der overeager en smule. men det jo overhoved ikke sjovt at få afvide efter to år at han havde lagt an på en Lesbisk. så det kom meget bag på mig. for jeg stolede jo på ham! men det kom jo som et chock for mig igår. og heldvigvis at hun var lesbisk at skete der jo intet i det, og han har heller ikke været sammen med hende som du nævnte men bare lagt op til denne pige .. men er måløs over han intet har fortalt mig, for det kommer MEGET bag på mig at han ville kysse hende og samtidig holde om hende den følgende nat /; er bare bange for at miste ham ): og vi venter vores første og vi har talt ud.. men forstår ikke hvorfor han intet husker. for Naja fortalte at han hverken var fuld eller noget. men helt naturlig som hvis du forstår.. det skræmmer mig ):

Anmeld

5. december 2010

SussieThyssen

Nej ved du nu hvad.
At rippe op i sådan en gammel sag.
Det er jo sket for længe siden..og hvorfor rippe op i den gamle historie.
Og hvis det var, da det var ganske nyt mellem jer, jamen så er der da slet ikke noget at blive hys over.
Ja, måske er jeg lidt barsk, men meget vand er løbet ind i stranden siden, og nu har I bestemt, at det skal være jer og I skal have barn.
Havde I måske været omkring alt det dengang??
Havde han sagt dengang, at du var den eneste ene, og at han ville leve og dø sammen med dig??
Men...hvadenten han havde eller ej, så forandrer man sig ufatteligt meget på bare 2 år, især når man er ung.
Mange nye og anderledes værdier kan være kommet til en siden..og det er du så igang med at ødelægge.
Det synes jeg ikke er særligt smart.

Mange mænd..og kvinder for den sags skyld, synes at der er noget pirrende ved at prøve at forføre en, der er til deres eget køn.
Mænd har den der ide om, at de da ikke helt kan tro på at kvinden nu også er lesbisk, men hun må da prøve en mand og kvinder har det lige sådan.
Derudover er lesbiske kvinder for mænd utroligt gode at snakke med, for de har en maskulin side, som vi heterokvinder ikke har. Det samme gælder for kvinder og bøssevenner.
Så i den historie du fortæller, er der en blanding af begge dele og sprut til stede..og så går hjernen ofte ud...især hvis man er ung og ikke helt bundet på hænder og fødder.
Men som sagt, det er en gammel historie, og hvorfor ialverden rive op i den. Du søger jo ballade og problemer for problemernes skyld.
Ja, kontant er jeg, det ved jeg godt, men jeg synes bare det er så synd, at I nu skal have en masse problemer, som havde bedst med at forblive begravet.
Så nu står du med en smerte som du selv har opsøgt, og som du ikke ved hvad du skal stille op med, og det synes jeg er rigtigt synd for dig.
Mit råd er nu, at du stille og roligt får snakket hele den historie igennem, og så begraver den en gang for alle, og glemmer det.
Og så ser du at komme videre med jeres liv.
Men du får et stort knus af mig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

SussieThyssen skriver:

Nej ved du nu hvad.
At rippe op i sådan en gammel sag.
Det er jo sket for længe siden..og hvorfor rippe op i den gamle historie.
Og hvis det var, da det var ganske nyt mellem jer, jamen så er der da slet ikke noget at blive hys over.
Ja, måske er jeg lidt barsk, men meget vand er løbet ind i stranden siden, og nu har I bestemt, at det skal være jer og I skal have barn.
Havde I måske været omkring alt det dengang??
Havde han sagt dengang, at du var den eneste ene, og at han ville leve og dø sammen med dig??
Men...hvadenten han havde eller ej, så forandrer man sig ufatteligt meget på bare 2 år, især når man er ung.
Mange nye og anderledes værdier kan være kommet til en siden..og det er du så igang med at ødelægge.
Det synes jeg ikke er særligt smart.

Mange mænd..og kvinder for den sags skyld, synes at der er noget pirrende ved at prøve at forføre en, der er til deres eget køn.
Mænd har den der ide om, at de da ikke helt kan tro på at kvinden nu også er lesbisk, men hun må da prøve en mand og kvinder har det lige sådan.
Derudover er lesbiske kvinder for mænd utroligt gode at snakke med, for de har en maskulin side, som vi heterokvinder ikke har. Det samme gælder for kvinder og bøssevenner.
Så i den historie du fortæller, er der en blanding af begge dele og sprut til stede..og så går hjernen ofte ud...især hvis man er ung og ikke helt bundet på hænder og fødder.
Men som sagt, det er en gammel historie, og hvorfor ialverden rive op i den. Du søger jo ballade og problemer for problemernes skyld.
Ja, kontant er jeg, det ved jeg godt, men jeg synes bare det er så synd, at I nu skal have en masse problemer, som havde bedst med at forblive begravet.
Så nu står du med en smerte som du selv har opsøgt, og som du ikke ved hvad du skal stille op med, og det synes jeg er rigtigt synd for dig.
Mit råd er nu, at du stille og roligt får snakket hele den historie igennem, og så begraver den en gang for alle, og glemmer det.
Og så ser du at komme videre med jeres liv.
Men du får et stort knus af mig.

Kærligst
Sussie

tak forsvaret. det hjalp meget

Anmeld

5. december 2010

SussieThyssen

den-lykkeligste skriver:

tak forsvaret. det hjalp meget

Det var så lidt sødeste.
Puuhha..var lidt bange for at jeg måske fik skrevet tingene lidt for hårdt, men er glad for at du forstod min gode mening og det der ligger bagved.
Der er bare ting gennem livet, der har bedst ved at være ufortalt, hvis man ikke skal ødelægge værdier, der er vigtigere.
Det samme gælder, når det drejer sig om at opsøge problemer.
Som min gamle kloge fars livsmotto var:
"Du kan ikke forhindre ulykkens fugle i at flyve over dit hoved, men du kan forhindre dem i at bygge rede i dit hår!"
Og det synes jeg gælder i mange situationer.

Anmeld

5. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

SussieThyssen skriver:

Det var så lidt sødeste.
Puuhha..var lidt bange for at jeg måske fik skrevet tingene lidt for hårdt, men er glad for at du forstod min gode mening og det der ligger bagved.
Der er bare ting gennem livet, der har bedst ved at være ufortalt, hvis man ikke skal ødelægge værdier, der er vigtigere.
"Du kan ikke forhindre ulykkens fugle i at flyve over dit hoved, men du kan forhindre dem i at bygge rede i dit hår!"

jamen jo selvfølgelig kan jeg forstå din holdning. for han er virkelig modnet på mange områder hvis man kigger tilbage.;* dengang handlede det om fest og farver og gutterne.. og en masse ballade! og nu idag er han meget mere opmærksom modnet meget. han har soteret i sine venner og gider ikke længere drikke i bunden som han gjorde dengag.. dengang røg han også lidt fed ): så som du siger har han ikke haft begge hænder og fødder på jorden, men været en rigtig lille dreng oveni hovedet. men idag! er han bare en helt helt andet! og derfor kan jeg måske godt følge ham op i at det er slet ikk noget han kan huske og det undskylder han ovs, men der er meget rod i hans liv der er blevet slettet i hans hukommelse. så han har nok været meget fuld og stadigvæk den umodne dreng der skulle charme lidt.. men sådan er han slet slet ikke mere..  .. så jeg kaster jo self nok en grim fortid i hovedet på ham hvor han egentlig har forandret sig så meget at han ikke vil hænge i de tider og er kommet videre, til at vi nu idag venter os en lille og bor sammen .. og bare nyder hinaden.. blev bare ked/misundelig da hun fortalte det..

Anmeld

5. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

SussieThyssen skriver:

Det var så lidt sødeste.

jamen jo selvfølgelig kan jeg forstå din holdning. for han er virkelig modnet på mange områder hvis man kigger tilbage.;* dengang handlede det om fest og farver og gutterne.. og en masse ballade! og nu idag er han meget mere opmærksom modnet meget. han har soteret i sine venner og gider ikke længere drikke i bunden som han gjorde dengag.. dengang røg han også lidt fed ): så som du siger har han ikke haft begge hænder og fødder på jorden, men været en rigtig lille dreng oveni hovedet. men idag! er han bare en helt helt andet! og derfor kan jeg måske godt følge ham op i at det er slet ikk noget han kan huske og det undskylder han ovs, men der er meget rod i hans liv der er blevet slettet i hans hukommelse. så han har nok været meget fuld og stadigvæk den umodne dreng der skulle charme lidt.. men sådan er han slet slet ikke mere..  .. så jeg kaster jo self nok en grim fortid i hovedet på ham hvor han egentlig har forandret sig så meget at han ikke vil hænge i de tider og er kommet videre, til at vi nu idag venter os en lille og bor sammen .. og bare nyder hinaden.. blev bare ked/misundelig da hun fortalte det..

Anmeld

5. december 2010

SussieThyssen

den-lykkeligste skriver:

Ja, selvfølgelig kan man opleve et lille hjertestik..det ville jeg også have gjort..men så er det at hjernen må træde ind og man må tænke sagerne engang ekstra igennem...og mange gange er det så, at man må blive enig med sig selv om alt lade det ligge begravet hvor det ligger, det tjener helheden bedst.
Jeg ønsker jer alt det bedste i fremtiden..og du får et ekstra stort knus af mig.

Anmeld

5. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

SussieThyssen skriver:

Ja, selvfølgelig kan man opleve et lille hjertestik..det ville jeg også have gjort..men så er det at hjernen må træde ind og man må tænke sagerne engang ekstra igennem...og mange gange er det så, at man må blive enig med sig selv om alt lade det ligge begravet hvor det ligger, det tjener helheden bedst.
Jeg ønsker jer alt det bedste i fremtiden..og du får et ekstra stort knus af mig.

jamen det er jo så sandt.. og er meget ked af at der virkelig ik skulle mere til for at få mit pis i kog! for det er virkelig en gammel gammel ting! og hovedsagen er vi stadig er sammen og elsker hinanden .. ellers kunne vi hver især bruge alle vores kræfer på at plukke i fortiden, istedet for at se på hvordan vi står idag og det er joo det der tæller.. tak for snakken  ! og selv alt muligt held og lykke til dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.