Nej ved du nu hvad.
At rippe op i sådan en gammel sag.
Det er jo sket for længe siden..og hvorfor rippe op i den gamle historie.
Og hvis det var, da det var ganske nyt mellem jer, jamen så er der da slet ikke noget at blive hys over.
Ja, måske er jeg lidt barsk, men meget vand er løbet ind i stranden siden, og nu har I bestemt, at det skal være jer og I skal have barn.
Havde I måske været omkring alt det dengang??
Havde han sagt dengang, at du var den eneste ene, og at han ville leve og dø sammen med dig??
Men...hvadenten han havde eller ej, så forandrer man sig ufatteligt meget på bare 2 år, især når man er ung.
Mange nye og anderledes værdier kan være kommet til en siden..og det er du så igang med at ødelægge.
Det synes jeg ikke er særligt smart.
Mange mænd..og kvinder for den sags skyld, synes at der er noget pirrende ved at prøve at forføre en, der er til deres eget køn.
Mænd har den der ide om, at de da ikke helt kan tro på at kvinden nu også er lesbisk, men hun må da prøve en mand og kvinder har det lige sådan.
Derudover er lesbiske kvinder for mænd utroligt gode at snakke med, for de har en maskulin side, som vi heterokvinder ikke har. Det samme gælder for kvinder og bøssevenner.
Så i den historie du fortæller, er der en blanding af begge dele og sprut til stede..og så går hjernen ofte ud...især hvis man er ung og ikke helt bundet på hænder og fødder.
Men som sagt, det er en gammel historie, og hvorfor ialverden rive op i den. Du søger jo ballade og problemer for problemernes skyld.
Ja, kontant er jeg, det ved jeg godt, men jeg synes bare det er så synd, at I nu skal have en masse problemer, som havde bedst med at forblive begravet.
Så nu står du med en smerte som du selv har opsøgt, og som du ikke ved hvad du skal stille op med, og det synes jeg er rigtigt synd for dig.
Mit råd er nu, at du stille og roligt får snakket hele den historie igennem, og så begraver den en gang for alle, og glemmer det.
Og så ser du at komme videre med jeres liv.
Men du får et stort knus af mig.

Kærligst
Sussie
Anmeld