ang. afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. december 2010

MetteMTH

Hej tøser..

Min datter er 3 måneder, er det meningen at hendes afføring skal blive ved med at være tyndt? Jeg ammer hende, kan det måske være derfor?

mvh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Ni-ko-li-ne

Mette88 skriver:

Hej tøser..

Min datter er 3 måneder, er det meningen at hendes afføring skal blive ved med at være tyndt? Jeg ammer hende, kan det måske være derfor?

mvh. Mette

tyndt? hvordan mener du...

de fleste amme-børn har gullig, tynd afføring... farven kan variere alt efter hvad moderen spiser:0)

Anmeld

5. december 2010

Jetjen

Det tror jeg er helt normalt. Det var færst da vores datter begyndte at få græd der kom lidt mere fylde og lugt.

Anmeld

5. december 2010

Pige2009

Mette88 skriver:

Hej tøser..

mvh. Mette

Jeg ammede Laura fuldt ud til hun var 5 mdr. og hendes afføring var tynd remoulade ind til hun fik grød. Så længe hun blot får modermælk, vil afføringen også være derefter

Håber det er svar nok...

Anmeld

5. december 2010

MetteMTH

Ni-ko-li-ne skriver:

tyndt? hvordan mener du...

de fleste amme-børn har gullig, tynd afføring... farven kan variere alt efter hvad moderen spiser:0)

Ligesom vand nærmest og det er gul/grøn agtig, syntes ikke rigtig der er nogle gryn i. Sundhedsplejersken sagde også hun havde meget tynd afføring. Syntes faktisk også hun skider utrolig meget og så gør hun det for det meste når jeg skal til at skifte hende..

Anmeld

5. december 2010

Ni-ko-li-ne

Mette88 skriver:

Ligesom vand nærmest og det er gul/grøn agtig, syntes ikke rigtig der er nogle gryn i. Sundhedsplejersken sagde også hun havde meget tynd afføring. Syntes faktisk også hun skider utrolig meget og så gør hun det for det meste når jeg skal til at skifte hende..

det lyder nu meget normalt... og det er klart at nogen børn har tyndere puha end andre...

jeg tror ikke su skal bekymre dig:0)

Anmeld

5. december 2010

MetteMTH

Ni-ko-li-ne skriver:

det lyder nu meget normalt... og det er klart at nogen børn har tyndere puha end andre...

jeg tror ikke su skal bekymre dig:0)

Okay.. Det var godt.. Puha.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.