Bander over den sne !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Kløver

Øv også, det sner konstant lige nu, og derfor er der faldet et godt lag siden manden gik i seng tidligt i morges (han har natarbejde) derfor står han også først op her senere, og tænkte jeg jo så blev nød til at fatte sneskovlen, men puha, er ikke sjovt at gå og skovle sne når man er i 28 uge

Fik da lige ryddet det værste lige foran huset, men det er allerede ved at sne helt til igen, jeg nåede jo kun 4 meter, så var der allerede sne, hvor jeg startede med at rydde

hvordan hulen gør jeg så, når man jo skal have skovlet sne, kan tydeligt mærke jeg ikke kan skovle mere, men er jo også bekymret for at der skulle komme nogen og evt falde foran vores hus. Vi bor på lille privat vej, så heldigvis kommer der ikke ret mange her forbi, andet end selvfølgelig naboer og deres gæster....

Men hvordan klarer man lige den, er det noget med man ikke behøver skovle så længe det sner vedvarende ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Den lykkelige

Je ryddede ogå sne i 2,5 time i fredags og er 27+6.. gik også som en vraldrende and om aftenen.. gal jeg fik ondt i lænd og baller.. Hmm.. Men hørte i nyhederne at man ikke skal stå hele tiden.. men når der er hold i vejret..

Anmeld

5. december 2010

Den lykkelige

milopilo skriver:

Je ryddede ogå sne i 2,5 time i fredags og er 27+6.. gik også som en vraldrende and om aftenen.. gal jeg fik ondt i lænd og baller.. Hmm.. Men hørte i nyhederne at man ikke skal stå hele tiden.. men når der er hold i vejret..

Der skulle have stået "stå og rydde hele tiden"  Så kan man jo blive ved..

Anmeld

5. december 2010

dorthemus

Velkommen i klubben...er også DØDTRÆT af sneen

SKRID SÅ!!!! og kom tilbage juleaften

Anmeld

5. december 2010

Kløver

dorthemus skriver:

Velkommen i klubben...er også DØDTRÆT af sneen

SKRID SÅ!!!! og kom tilbage juleaften

puha ja, synes dælme ikke det er sjovt lige nu, men er jo også fordi det sner og sner og manden jo ikke kan skovle, og vil ikke ødelægge hans søvnfor det, svarede til han kom og vækkede mig kl 3 om natten, og bad mig gå ud og skovle sne

det er flot at se på, men synes nu vi har fået nok mængder at kigge på

Anmeld

5. december 2010

Kløver

milopilo skriver:

puh det er simpelthen også bare hårdt, jeg blev nød til at give op efter ½ time, og kun havde skovlet de der ca 15 meter eller hvor meget der nu er, så blev jeg nød til at kaste flaget og holde pause

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.