Normalt sover min datter i bryggerset til middagslur i sin combivogn. Der er køligt derude. I vuggestuen sover hun i deres barnevogn i et krybberum, som også er meget køligt.
MEN - jeg tørrer også tøj i bryggerset, og dermed kan hun ikke sover derude. Hun sover ikke udenfor i det her vejr og vi har ingen overdækning. Og jeg kører ikke en beskidt barnevogn ind i hendes værelse, som vi leger i.
Så - jeg har måtte lægge hende i hendes seng denne gang. Det tog næsten 30 minutter før hun overgav sig til søvnen. Man ku se på hende, at hun slet ikke kunne finde ud af det. Uhaaaa tænker mor her, har jeg nu ødelagt noget grundlæggende? Hun er vant til at sove i barnevogn 2 gange om dagen, og bliver lagt i sin seng om aftenen for at sove hele natten, som hun også gør.
Har jeg nu ødelagt det? Vil hun kunne forstå, når vi ligger hende i aften, at det er for HELE natten og ikke to timer? Altså vil hun forstå, at det ikke er for en lur? Og hvad med vuggestuen - hvis hun vender sig til at sove i sin seng herhjemme, og så nede i vuggeren kommer hun i barnevogn?????
Håber på jeres tilbagemelding - hvad skal jeg gøre, tror I?
Anmeld