Jeres mening om............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Eliza/lykke

Normalt sover min datter i bryggerset til middagslur i sin combivogn. Der er køligt derude. I vuggestuen sover hun i deres barnevogn i et krybberum, som også er meget køligt.

MEN - jeg tørrer også tøj i bryggerset, og dermed kan hun ikke sover derude. Hun sover ikke udenfor i det her vejr og vi har ingen overdækning. Og jeg kører ikke en beskidt barnevogn ind i hendes værelse, som vi leger i.

Så - jeg har måtte lægge hende i hendes seng denne gang. Det tog næsten 30 minutter før hun overgav sig til søvnen. Man ku se på hende, at hun slet ikke kunne finde ud af det. Uhaaaa tænker mor her, har jeg nu ødelagt noget grundlæggende? Hun er vant til at sove i barnevogn 2 gange om dagen, og bliver lagt i sin seng om aftenen for at sove hele natten, som hun også gør.

Har jeg nu ødelagt det? Vil hun kunne forstå, når vi ligger hende i aften, at det er for HELE natten og ikke to timer? Altså vil hun forstå, at det ikke er for en lur? Og hvad med vuggestuen - hvis hun vender sig til at sove i sin seng herhjemme, og så nede i vuggeren kommer hun i barnevogn?????

Håber på jeres tilbagemelding - hvad skal jeg gøre, tror I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Susanne79

Jeg har gjort det samme et par gange med Maja og der var ingen problemer om aftenen. Dog vil hun ikke sove så lang tid som hun plejer når hun bliver puttet i sengen om dagen. Normalt sover hun gerne 1 time om formiddagen i barnevognen, men hvis jeg putter hende i sengen sover hun kun 30 min.......

Men ellers har vi ikke haft problemer med at gøre det på den måde

Anmeld

5. december 2010

Eliza/lykke

Susanne79 skriver:

Jeg har gjort det samme et par gange med Maja og der var ingen problemer om aftenen. Dog vil hun ikke sove så lang tid som hun plejer når hun bliver puttet i sengen om dagen. Normalt sover hun gerne 1 time om formiddagen i barnevognen, men hvis jeg putter hende i sengen sover hun kun 30 min.......

Men ellers har vi ikke haft problemer med at gøre det på den måde

Hvor gammel er hun?

Anmeld

5. december 2010

MariaJ

Jeg tror også godt de kan kende forskel på sengen om dagen og om aftenen. Johanna sover jo ikke igennem om natten (langt fra), men sover også kortere tid, hvis hun bliver lagt i sengen om dagen. Det har heller ikke ødelagt noget i forhold til barnevognen, at hun indimellem er blevet lagt til middagslur i sin seng.

En anden mulighed er at tage kasssen af barnevognen og sætte den i et værelse der kan holdes mørkt og køligt. Johanna sover også inde for tiden, men i sin voksipose i barnevognskassen med vinduet åbent. Hun sover ligeså godt der som ude, og meget bedre end i sengen.

Anmeld

5. december 2010

LouiseNielsen

Forstår ikke helt hvorfor du ikke stiller hende ud og sover??

Pak hende godt ind, men stadig så hun kan få luft også ud... det er helt sikkert det sundeste for hende! Jeg har isoleret barnevognens bund med et choktæppe fra falck, også selvfølgelig hans madras overnpå Også sover han med en stof flyverdragt, hue, vanter, dyne og et tæppe også regnslag over barnevognen. Han står heller ikke i læ og er dejlig varm når han vogner....

Kram

Anmeld

5. december 2010

ønskebørn74

Eliza/lykke skriver:

Normalt sover min datter i bryggerset til middagslur i sin combivogn. Der er køligt derude. I vuggestuen sover hun i deres barnevogn i et krybberum, som også er meget køligt.

MEN - jeg tørrer også tøj i bryggerset, og dermed kan hun ikke sover derude. Hun sover ikke udenfor i det her vejr og vi har ingen overdækning. Og jeg kører ikke en beskidt barnevogn ind i hendes værelse, som vi leger i.

Så - jeg har måtte lægge hende i hendes seng denne gang. Det tog næsten 30 minutter før hun overgav sig til søvnen. Man ku se på hende, at hun slet ikke kunne finde ud af det. Uhaaaa tænker mor her, har jeg nu ødelagt noget grundlæggende? Hun er vant til at sove i barnevogn 2 gange om dagen, og bliver lagt i sin seng om aftenen for at sove hele natten, som hun også gør.

Har jeg nu ødelagt det? Vil hun kunne forstå, når vi ligger hende i aften, at det er for HELE natten og ikke to timer? Altså vil hun forstå, at det ikke er for en lur? Og hvad med vuggestuen - hvis hun vender sig til at sove i sin seng herhjemme, og så nede i vuggeren kommer hun i barnevogn?????

Håber på jeres tilbagemelding - hvad skal jeg gøre, tror I?

Du kan få overtræk til hjulene på barnevognen...

Anmeld

5. december 2010

tinasmor

Her sover hun stadigvæk i barnevognen om dagen, hun vil ikke sove indenfor om dagen. Men hos mine forældre sover hun altid indenfor (også i vs) så tror godt de kan skelne og tror ikke du har ødelagt noget ved et par enkelte gange.

Anmeld

5. december 2010

Snuffler25

Jeg tror ikke du har "ødelagt" noget ? - de her dage hvor det har været så koldt og sner, der har jeg ikke lagt nicolaj i barnevogn at sove.. mest fordi vi plejer at gå tur og så falder han i søvn, men har ikke rigtig kunne gå turen pga det glat eller sneede.. og så istedet for absolut at lægge ham udenfor og sove, så har jeg valgt at han sover eftermiddagslur i hans seng og det går fint - han sover ligeså længe som i barnevognen og han har ingen problemer med at falde i søvn om aftenen.

Han elsker sin seng Så mon ik det bare er tilvænning for din datter, det tror jeg da

Anmeld

5. december 2010

Pige2009

Jeg ville stille hende udenfor og sove igen Min barnevogn står i opgangen og drypper af, hvis den er fyldt med sne - ellers kan du børste hjulene af inden vognen bliver taget ind. Stil den evt. på et håndklæde indenfor

Anmeld

5. december 2010

Susanne79

Eliza/lykke skriver:

Hvor gammel er hun?

hun er lige blevet 9 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.