Hmm.. julegaveproblemer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Lullaby

Yazmin er nu næsten 3 og vi er rendt ind i det problem at vi ikke aner hvad julegaverne til hende skal indeholde. Hun har fået alt fra storesøster og har fået en masse little people i fødselsdagsgave osv de andre år.

Når hun fylder 3 får hun en cykel af os.

Men hun har køkken og alt tilbehør til, dukker og tilbehør til dem, little people i stor udstrækning (hvilket hun ikke gider lege med), duplo i alskens afskygninger, bøger både nye og fra storesøster, film i lange baner, og bamser/dukker så jeg er nødt til jævnligt at smide ud. Så what to do? Hun har også både scootere, løbecykel og sin gamle gåvogn. Jeg overvejer kraftigt tøj men synes bare heller ikke det er så fedt at kun give hende det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

LauraLW

Min niece er helt vild med disney prinsesserne. - Hvad med figurer (mener det er sleich der laver dem) Barbie dukker (altså prinsesserne), klæd ud tøj, puslespil, hama perler etc med dem?

Anmeld

5. december 2010

Lullaby

LauraLW skriver:

Min niece er helt vild med disney prinsesserne. - Hvad med figurer (mener det er sleich der laver dem) Barbie dukker (altså prinsesserne), klæd ud tøj, puslespil, hama perler etc med dem?

Puslespil har hun en masse af, hun kan bare ikke koncentrere sig så lang tid det tager at lave et færdigt. Perler gider hun heller ikke. Udklædningstøj er måske en mulighed.

Anmeld

5. december 2010

LauraLW

Lullaby skriver:

Puslespil har hun en masse af, hun kan bare ikke koncentrere sig så lang tid det tager at lave et færdigt. Perler gider hun heller ikke. Udklædningstøj er måske en mulighed.

Man kan få rigtig meget hæsligt i toys r us, men sådan nogle piger ELSKER det :-)

Altså Anna (min niece) leger tit (nærmest altid) med de der snå figurer (sleich prinsesserne) - hun har dem i en lille kuffert fra søstrene migræne og hun elsker dem!

Anmeld

5. december 2010

Lullaby

LauraLW skriver:

Man kan få rigtig meget hæsligt i toys r us, men sådan nogle piger ELSKER det :-)

Altså Anna (min niece) leger tit (nærmest altid) med de der snå figurer (sleich prinsesserne) - hun har dem i en lille kuffert fra søstrene migræne og hun elsker dem!

Migræne?  Hehe

Anmeld

5. december 2010

bagger26

MIn datter ønsker sig af legetøj bla det her:

http://www.toysrus.dk/Brands/PLAY2LEARN/PLAY2LEARN%20mølle.aspx?id=621019

http://www.toysrus.dk/Brands/PLAY2LEARN/PLAY2LEARN%201-2%20år/PLAY2LEARN%20Eventyrhuset.aspx?id=618420

http://www.toysrus.dk/Brands/ELC/PLAY2LEARN%20Feernes%20støvlehus.aspx?id=616009

Det kan godt minde om little people, men det er bare om om det her fanger mine børn mere. Min søn fx. har også masser af little people som han ikke rigtig leger med, men han leger rigtig rigtig meget med møllen som er på det øverste link.. (de andre har vi ikke, men øsnker os dem)

Anmeld

5. december 2010

Lullaby

Play2Learn har hun også meget af. Det interesserer hende heller ikke  Måske skulle jeg overveje nogle biler. For pige legetøj er åbenbart ikke lige hende.

Anmeld

5. december 2010

Lone Jakobsen

hvad med sådan et lille "sminke bord" det passer fint med udklædnings tøjet, og de fleste små piger eeelsker det

Anmeld

5. december 2010

Munder

Lullaby skriver:

Yazmin er nu næsten 3 og vi er rendt ind i det problem at vi ikke aner hvad julegaverne til hende skal indeholde. Hun har fået alt fra storesøster og har fået en masse little people i fødselsdagsgave osv de andre år.

Når hun fylder 3 får hun en cykel af os.

Men hun har køkken og alt tilbehør til, dukker og tilbehør til dem, little people i stor udstrækning (hvilket hun ikke gider lege med), duplo i alskens afskygninger, bøger både nye og fra storesøster, film i lange baner, og bamser/dukker så jeg er nødt til jævnligt at smide ud. Så what to do? Hun har også både scootere, løbecykel og sin gamle gåvogn. Jeg overvejer kraftigt tøj men synes bare heller ikke det er så fedt at kun give hende det...

Hvis det ikke skal være prinsesser mm. Hitter Zhu zhu pets rigtig meget:

http://www.br.dk/Brands/Zhu%20Zhu%20Pets.aspx?s_kwcid=TC|13954|zhu%20zhu%20pets||S||6632503553&gclid=CN6i4v211aUCFcOJDgodkHOLjw

Anmeld

5. december 2010

foto på lærred

Her har hun også rigtig meget legetøj så det vi køber er ikke så dyrt da hun sjældent leget med noget i lang tid af gangen. But here it comes:

Modelervoks- stort hit

De store Hamsa Perler (måske din datter ikke gider dem nu men om et par måneder måske)

Så vil jeg købe sådan nogle dimser man sætter ned i en plade med små huller. Man kan simpelthen ikke finde ud af hvad de hedder. Det er noget de leget meget med i vuggestuen- på størrelse med de store perler.

En sangbog- Alberte synger med de små. En kæmpe bog med dvd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.