Snuffler25 skriver:
Hej 
Jeg synes ikke du skal være nervøs for om du kan få tiden til at gå på din barsel! Det var jeg også nervøs for, da jeg er typen som var ved at gå i selvsving hvis jeg havde nogle fridage i træk og ikke havde planer alle dagene hehe...
Men jeg er blevet overrasket over hvor meget der er at se til når sådan en baby kommer! Det er sgu hårdt arbejde du!! Man er "på" HELE TIDEN! Så skal de skiftes, så skal de have mad, så skal de sove (det ka der gå laaang tid med i starten...! )
Det er faktisk først da Nicolaj blev en 4-5 mdr, at jeg syntes jeg fik mere "frie hænder" og fik lavet andre ting... det lyder mærkeligt, men det er sandt hehe. Tiden går hurtigt med at lave meget lidt.. havde gang i den hele tiden og når manden kom hjem og jeg fortalte om min dag, lød det bare af ingenting
Men det fyldte en hel dag..
Nu er Nicolaj 7 mdr og har fast formiddags og eftermiddags lur og dem nyder jeg hehe.. så læser jeg, ser tv eller sidder ved computeren.. gør rent, ordner vasketøj eller et eller andet.. - ka godt blive lidt kedeligt indimellem, fordi det er så "hjemme-gående-husmor-agtige" ting mange af de ting man laver... men det er som sagt først NU jeg oplever at ha det sådan hehe..
Sådan har det været for mig i hvert fald... - tror mange bliver overrasket over hvor meget arbejde der faktisk er i, at ha sådan en lille baby 
Ønsker dig alt muligt held og lykke med det hele! 
MEN nu går ts jo fra lidt før, allerede i uge 20. og der er dæleme længe til termin! Så kan godt forstå dine tanker. På den anden side, så nyd at du med god samvittighed kan gå og klø dig i måsen, det er en tid du aldrig får igen (og da slet ikke når du venter tvillinger
)