Sutter???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Benjamins'mor

Hejsa tøsser.

Kender i nogle hjemmesider hvor man kan købe sutter med navn på, eller bare skrift i det hele taget. Og hvor man selv kan vælge hvad der skal stå på hver enkelt sut, og der ikke bare kommer til at stå det samme på alle?

Ved godt det lyder lidt indviklet, men håber i kan forstå hvad jeg har skrevet.

Knus.. Christina (36+4)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

maria87

jeg kender kun hjemmesiden : www.Navnesutter.dk der har jeg købt mange til min søn 

Anmeld

5. december 2010

Benjamins'mor

maria87 skriver:

jeg kender kun hjemmesiden : www.Navnesutter.dk der har jeg købt mange til min søn 

Kunne du godt skrive noget forskelligt på hver sut?

Anmeld

5. december 2010

Snefnug1984

Kunne du godt skrive noget forskelligt på hver sut?

Ja man bestemmer helt og aldeles selv, hvad der skal stå  Men man skal dog købe min. 3 stk af hver.. men kan ikke lave 3 med forskellig skrift..

Anmeld

5. december 2010

missie20

281210 skriver:

Hejsa tøsser.

Kender i nogle hjemmesider hvor man kan købe sutter med navn på, eller bare skrift i det hele taget. Og hvor man selv kan vælge hvad der skal stå på hver enkelt sut, og der ikke bare kommer til at stå det samme på alle?

Knus.. Christina (36+4)

Syntes det er en super sød ide med navne sutter. Jeg havde også anskaffet mig en masse hvor der stod fars guldklump osv. Men efter hvad jeg har erfaret så lad være med at købe for mange af de samme eller generelt mange, da det kan være din bebs kun vil sutte på en bestemt slags sut. Min søn vil kun have dem fra Pigeon. Vi har prøvet alle tror jeg, men kun den duede. Bare lige et lille råd her fra. Ellers god suttejagt hehe

Anmeld

5. december 2010

Alberts/

hejsa søde., VENT med at købe navne sutter til du ved om der er nogle bestemte sutter han vil tage., dem jeg købte ville han bestemt ikk have i munden så det var 80 kr ud af vinduet

Anmeld

5. december 2010

Gittemor09

281210 skriver:

Hejsa tøsser.

Knus.. Christina (36+4)

hejsa...

du kan bruge www.navnesutten.dk

og man ikke få forskellige navne i samme pakke.. så skal man købe mere end 3 sutter af gangen..

men simpelthen en super god side, og hurtig levering synes jeg...

men man kan dog få flere linjer på sutterne, op til 3...

Anmeld

5. december 2010

Benjamins'mor

Mange tak for svar allesammen.

Anmeld

5. december 2010

maria87

man kan helt selv bestemme hvad der skal stå på sutterne, på mine skrev jeg : Rico Kyed Sørensen. det kunne lige stå der , man skal bare udfylde alle 3 linier

men du får 3 med stk med samme navn på til 80 kr, og leveringen er Ret Hurtig

og så er der rigtig mange sutter du kan vælge imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.