Når folk aldrig vender tilbage :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. december 2010

Manakauapo

Lige et lille brokindlæg..

Her i sommers blev jeg kontaktet på Facebook af en kvinde, der gerne ville have mig til at lave dåbskage til hendes datters dåb den 31. oktober. Jeg sad og brugte mange timer på at udtænke idéer til hvordan den skulle se, hvad den ville koste og hvilket fyld der skulle i. Rigtig mange timer.... som så viste sig at være spildte!

For hun vendte aldrig tilbage. Jeg fik aldrig svar på mine beskeder, jeg sendte til hende. Jeg følte mig godt nok misbrugt og irriteret! Tænk på alle de timer jeg brugte, som jeg kunne have brugt på noget andet!

Er der andre, der har prøvet det? For syntes I ikke også det jævt irriterende?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

slettet_7530

Altså jeg forstår udemærket godt at du kan blive irriteret, men du er nok nødt til at se det som en forretning, der er også mange der går ind i en tøjbutik hvor ekspedienten farer rundt og henter i forskellige størrelser og bruger rigtig lang tid på det, og i nogle tilfælde går kunden uden at købe noget som helst, men det er betingelserne for at sælge, jeg har også ofte forspørgsel og bestillinger på tøj som bliver pakket og vejet og det hele for at konstatere at personen aldrig sætter penge ind elelr lige vender retur med en besked om at det ikke havde interesse alligevel

Anmeld

7. december 2010

Manke74

Ja så bliver jeg også lige nød til at komme med en kommentar eller 2 her.

Jeg er fuldstændig enig med dig kageteenageren, jeg har sågar købt ind og gået i gang med en kage som jeg aldrig hørte mere på og de kom selvfølgelig heller ikke som aftalt Det er utrolig meget tid man bruger på hver enkelt kage.

Og NEJ albertesmor, vi er ikke nød til at se det som en forretning. For det første er det ren hobby og en forretning kan heller ikke løbe rundt på en hobby. Dernæst er der jo ikke noget eller nogen der forbyder evt. kagebestillere i at forespørge om idéer til udformning og indhold og ikke foregive at ville bestille hos den de spørger hos!

Så jeg vil også gerne her være med til at sende et nødråb til kommende kagebestillere. VÆR SØD AT MELDE HURTIGT TILBAGE, GIVE KLART UDTRYK FOR, AT DET UDELUKKENDE ER INSPIRATION I SØGER (hvis dette er tilfældet),  SAMT AT LEVERE FADE OG TRANSPORTKASSER TILBAGE HURTIGT OG SOM AFTALT! HUSK!!!! det er kun en hobby og absolut ikke noget vi kan drive forretning på det her. Der er stor forberedelse i at lave enhver kage både økonomisk og tidsmæssigt.

Ønsker alle en Glædelig Jul

Hilsen

Maiken

www.md-sale.dk

Anmeld

7. december 2010

anjaditte

jeg føler virkelig med dig, ville også blive sur og ked af....

Anmeld

7. december 2010

slettet_7530

Manke74 skriver:

Ja så bliver jeg også lige nød til at komme med en kommentar eller 2 her.

Jeg er fuldstændig enig med dig kageteenageren, jeg har sågar købt ind og gået i gang med en kage som jeg aldrig hørte mere på og de kom selvfølgelig heller ikke som aftalt Det er utrolig meget tid man bruger på hver enkelt kage.

Og NEJ albertesmor, vi er ikke nød til at se det som en forretning. For det første er det ren hobby og en forretning kan heller ikke løbe rundt på en hobby. Dernæst er der jo ikke noget eller nogen der forbyder evt. kagebestillere i at forespørge om idéer til udformning og indhold og ikke foregive at ville bestille hos den de spørger hos!

Så jeg vil også gerne her være med til at sende et nødråb til kommende kagebestillere. VÆR SØD AT MELDE HURTIGT TILBAGE, GIVE KLART UDTRYK FOR, AT DET UDELUKKENDE ER INSPIRATION I SØGER (hvis dette er tilfældet),  SAMT AT LEVERE FADE OG TRANSPORTKASSER TILBAGE HURTIGT OG SOM AFTALT! HUSK!!!! det er kun en hobby og absolut ikke noget vi kan drive forretning på det her. Der er stor forberedelse i at lave enhver kage både økonomisk og tidsmæssigt.

Ønsker alle en Glædelig Jul

Hilsen

Maiken

www.md-sale.dk

HOLD DA OP

Anmeld

7. december 2010

Manke74

albertesmor skriver:

HOLD DA OP

albertesmor....

Ja det er lorten ved det skrevne sprog Det skal på ingen måde forstås på en sådan måde.

Det er blot et nødråb og en oplysning til både dig og andre om, at vi (tror jeg kan snakke på de andre kagebageres vegne??) udelukkende gør det her af interesse og det giver jo ikke os mere råderum hverken økonomisk eller tidsmæssigt.

Den kage jeg var gået i gang med var også kun fordi jeg nu engang er som mennesker er bedst....medfølende øv øv. Det var en der var MEGET sent ude og virkelig på den osv. Så bliver man sgu ekstra ærgelig, for en anden gang siger jeg måske nej og så er det en der virkelig har brug for det og er ærlig.

Så igen, den eneste måde jeg kan fortælle hvad der er vigtigt, er jo at skrive det med store bogstaver, det skal på ingen måde forståes som at jeg råber

God Jul endnu en gang

Maiken

Anmeld

7. december 2010

Troldemommi

her er bare et lille forslag men måske kunne "bagekonen" kræve at få et beløb på forskud bare så man kan være sikker på at kagen bliver afhentet :-) det ser man jo så mange steder og pengene kan jo bare nemt sættet ind via netbank

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.