Anonym skriver:
hej
ja må lige ud med det her... gjorde mig rasende....
Vi var i byen i dag for a købe julegaver og hygged os vældigt.. så var der en afspæring på fortovet og vi måtte ud og gå i cykel sporet... der kommer så en tøs bag os så siger: så gå sku da... hvilket vi jo også gjorde.. men jeg siger så i ren respons: slap da lidt a... hvor efter hendes kæreste kommer farende op foran mig og spørg mig hva jeg lige sagde... sagde det så igen.. hvor han derefter tager armen i vejret og truer med a gi mig en knytnæve i hovedet.... går sammen med mig mor og søster... og min mor siger rolig nu, hvor han så går hen til hende, stadig med truene knytnæve og spørg om hun os ska han en... så sej som min søster så er siger hun til ham a hvis han røre min mor smadrer hun ham el anmelder ham.. hvor han så bar svarer flabet tilbage og derefefter går...
Men tænker bar hva sker der i hovedet på såen en person... på åben gade ved høj lys dag.. var skide ubehageligt og kan ikk ha tænken om han kunne ha fundet på a slå min mor...!!!! er så gal og frusteret over en fremmed person kan gøre såen!!!!!!
øv hvor trels, kan godt forstå du er rystet..... Nogle mennesker har bare jord i hovedet, oplevede det selv i går, da jeg kom kørende i bil, og pludselig kommer en mand kørende rigtig stærkt, op fra en parkeringskælder i varevogn, og bliver vildt forskrækket, så bremsede og dyttede, og ja han nåede da at standse, men der var hans bil, over fortovet og ½ meter ude på vejen, og jeg fik da både råb og arrige ansigtsgrimasser og fuckfinger i hovedet, som om jeg var komplet idiot 
Der er sgu nogen der godt kunne trænge til at lære hvordan man opfører sig i offentligt rum 
Anmeld