hva sker der for sådan en person!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. december 2010

Anonym trådstarter

hej

ja må lige ud med det her... gjorde mig rasende....

Vi var i byen i dag for a købe julegaver og hygged os vældigt.. så var der en afspæring på fortovet og vi måtte ud og gå i cykel sporet... der kommer så en tøs bag os så siger: så gå sku da... hvilket vi jo også gjorde.. men jeg siger så i ren respons: slap da lidt a... hvor efter hendes kæreste kommer farende op foran mig og spørg mig hva jeg lige sagde... sagde det så igen.. hvor han derefter tager armen i vejret og truer med a gi mig en knytnæve i hovedet.... går sammen med mig mor og søster... og min mor siger rolig nu, hvor han så går hen til hende, stadig med truene knytnæve og spørg om hun os ska han en... så sej som min søster så er siger hun til ham a hvis han røre min mor smadrer hun ham el anmelder ham.. hvor han så bar svarer flabet tilbage og derefefter går...

Men tænker bar hva sker der i hovedet på såen en person... på åben gade ved høj lys dag.. var skide ubehageligt og kan ikk ha tænken om han kunne ha fundet på a slå min mor...!!!! er så gal og frusteret over en fremmed person kan gøre såen!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

JulieE

Øv for en træls oplevelse!!!  Godt der ikke skete mere!!

Jeg har desværre oplevet lignende ting flere gange. De ene gang kom jeg gåede en aften med mine to børn på fortorvet hvor vi bor. Der var en mand der havde valgt at stille sin knallert på fortorvet, da jeg vil gå inden om ham, strejfer jeg desværre hans hjelm (matsort på et mørkt fortov) med min cykel, som jeg trækker. det får ham til at flippe fuldstændig ud og råbe, skrige og true mig. jeg vælger  at sige undskyld og gå videre, men han følger efter os og skælder ud (råber) ednu mere. Heldigvis gør han ikke mere og kører væk... men fuck en ubehagelig oplevelse

Nå, det var ikke fordi det skulle handle om mig, men for at fortælle og jeg har oplevet noget lignende og føler rigtig meget med dig!!!

Anmeld

4. december 2010

Anonym trådstarter

puha hvor ubehageligt.... hehe det gør skam ikk noget... forstår bar ikk nogle mennesker kan finde på at reagere sådan... og da slet ikk når du siger pænt undskyld og han så bliver ved.. altså nogle folk er sku for videre kommende.. de tænker vist ikk altid før de snakker.. (el råber og skriger)... men det godt der ikk skete mere.. man blir da lidt bange og får det rigtig ubehageligt...  og samtidig blir man skide gal...

Anmeld

4. december 2010

Benjamins'mor

Jeg forstår simpelthen ikke hvordan folk kan få sig selv til sådan noget. Nu er min kæreste ikke sådan, men havde han gjort sådan mod en anden person og især over sådan en bagatel, så havde jeg sku nok lige genovervejet om han var det værd.

Har selv oplevet noget lign. engang. Jeg havde taget toget til Viborg og skulle mødes med min kæreste der kom med bus fra arbejde. Da bussen så var lidt forsinket måtte jeg jo self. vente lidt på ham. (Skal lige siges jeg ikke kan lide at være i storbyer alene om aftenen i forvejen) Da en man i venteværelset på banegården kommer hen og spørger om jeg ikke har 2 kroner så han kan komme på toilet. Jeg siger self. jo og finder så min pung frem. Så spurgte han om jeg ikke havde flere penge, jeg sagde så nej, for jeg skulle også kunne komme med toget hjem igen senere. (Det skal lige siges manden er fuld.) Han løfter så også bare armen og har knyttet næve og bliver skide sur. Jeg bliver herre bange, men lige i det samme kommer min kæreste heldigvis ind af døren. Men f*** jeg blev godtnok bange. (Det skal lige siges jeg også var gravid dengang og tænkte bare, åh nej, bare han ikke slår mig i maven.)

Anmeld

5. december 2010

Low

Jeg fatter ikke at folk kan være sådan. Jeg havde nok  gjort nogle ting ved ham som jeg godt ved man ikke må og får ud af hvis det var han blev ved med at true. Jeg vil nok give det samme tilbage ELLERS ville jeg snakke meget roligt og få ham selv til at ise hvor dum han opføre sig. Det fedeste man kan gøre når sådan noget sker er at være rolig og måske grine lidt af dem og forklare dem at man synes de opføre sig "voksent" så de selv kan se hvor underlige de opføre sig .

Men jeg forstår godt at du synes det var meget væmmeligt. Sådan noget er aldrig rart og det er underligt at nogle opføre sig sådan.

Anmeld

5. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

hej

Vi var i byen i dag for a købe julegaver og hygged os vældigt.. så var der en afspæring på fortovet og vi måtte ud og gå i cykel sporet... der kommer så en tøs bag os så siger: så gå sku da... hvilket vi jo også gjorde.. men jeg siger så i ren respons: slap da lidt a... hvor efter hendes kæreste kommer farende op foran mig og spørg mig hva jeg lige sagde... sagde det så igen.. hvor han derefter tager armen i vejret og truer med a gi mig en knytnæve i hovedet.... går sammen med mig mor og søster... og min mor siger rolig nu, hvor han så går hen til hende, stadig med truene knytnæve og spørg om hun os ska han en... så sej som min søster så er siger hun til ham a hvis han røre min mor smadrer hun ham el anmelder ham.. hvor han så bar svarer flabet tilbage og derefefter går...

Men tænker bar hva sker der i hovedet på såen en person... på åben gade ved høj lys dag.. var skide ubehageligt og kan ikk ha tænken om han kunne ha fundet på a slå min mor...!!!! er så gal og frusteret over en fremmed person kan gøre såen!!!!!!

øv hvor trels, kan godt forstå du er rystet..... Nogle mennesker har bare jord i hovedet, oplevede det selv i går, da jeg kom kørende i bil, og pludselig kommer en mand kørende rigtig stærkt, op fra en parkeringskælder i varevogn, og bliver vildt forskrækket, så bremsede og dyttede, og ja han nåede da at standse, men der var hans bil, over fortovet og ½ meter ude på vejen, og jeg fik da både råb og arrige ansigtsgrimasser og fuckfinger i hovedet, som om jeg var komplet idiot

Der er sgu nogen der godt kunne trænge til at lære hvordan man opfører sig i offentligt rum

Anmeld

5. december 2010

Snefnug1984

Folk kan virkelig være ubehagelige.. I dag oplevede jeg også den truende adfærd, dog ik på mig selv. Jeg var ude og købe julegaver og parkeringspladsen var ret fuld og det strømmede ind med biler. Der er så en ledig plads, hvor 2 unge har stillet sig og venter på, at deres bil skal komme, så de kan holde dér. Pludselig kommer der en ung fyr kørende i sin nedsunkne Golf og vil have den plads. Han kører helt op, så bilen rører fyrens ben, stiger ud og siger vredt: "Hvis ik du flytter dig kører jeg dig fanme ned"... Hvad sker der lige??

Anmeld

5. december 2010

Anonym trådstarter

det da helt forfærdenligt a sådan nogle ting kan ske... at folk kan være på den måde og så selv syns det er i orden... a de åbenbart føler sig hævet over andre.. syns sku det skræmmende at man ska opleve sådan noget.. men tusind tak for alle jeres svar.. er dejligt og hører at nogle har forståelse for hvordan man havde det og man kan bakke hindanden lidt op og få det ud a verden.... det går sku en rigtig gal så dejligt lige og få raset af...

Anmeld

5. december 2010

malenecl

Anonym skriver:

hej

Nogle folk kan bare ikke styre sig! Har også selv oplevet engang at en meget påvirket og dopet fyr kom gående mod mig og mine venner om aften, og lige pludselig tog han fat i min kammerat og begyndte og true ham. Så sagde jeg stille og rolig til manden at han skulle slappe lidt af. Så endte det med at han kastede mig ned i jorden og sparkede mig, og der jeg kom op og stå, tog han kvælertag på mig og kaldte mig både det ene og det andet. Var gul og blå ned af mit ben.

Da det er en lille by jeg bor i, kender alle hinanden, så vidste hvem han var. Så dagen efter kom han kørende og hoppede ud af bilen og råbte på mig. Blev så bange! Så sagde han undskyld, og sagde han vaqr meget fuld. Sagde så bare at det ikke var en undskyldning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.