Det lyder desværre nøjagtig som det var her, da vi fik den første. Min mand er også computernørd og brugte meget tid på at spille (det er der ikke tid til længere med 3 børn :D). Men altså - jeg tror, de har rigtig svært ved at finde ud af, hvad de skal lave med så lille et barn. Der er jo ikke ret meget, man kan. Og jeg tror ikke, de - som os - kan sidde og kigge på babyen og sige dikkedik ret lang tid, for det er da også kedeligt :) Det synes jeg i hvert fald nu, men ikke dengang jeg fik mit første vidunder. Når min mand "var sammen med" vores søn, så var det ofte på armen foran computeren eller i hængevuggen ved siden af computeren :S
Jeg havde altså også rigtig svært ved det, for kunne jo ikke forstå, at han ikke havde lyst til at være sammen med vores nye barn. Men det var jo ikke sådan - han var jo enormt glad for ham alligevel.
Jeg har ikke lige nogle råd, men så ved du i hvert fald, at du ikke er ene om de følelser, og din kæreste ikke er helt unormal (der er i hvert fald flere af slagsen) og sikkert heller ikke så uinteresseret, som det virker til.
Det bliver helt sikkert bedre, jo større barnet bliver, og jo mere man kan med det. Om ikke ret mange mdr. kommer der jo også mere og mere respons fra hende og grinen, og så bliver det også meget mere ved.
Knus Line - og tillykke med jeres lille pige :)
PS. Jeg tror ikke, du kan få ham til at være mere sammen med hende af ham selv, men prøv at inddrag ham, spørg om I ikke skal gøre sådan og sådan, spørg om han ikke lige kan lege lidt med hende osv. Nogle gange har de (mændene) bare nemmest ved at få at vide, hvad de skal gøre ;)
Anmeld