Den kærlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. december 2010

4kløver

Her til aften banker det på døren og jeg tænker hvem det er så sent. Det var min datters ven som lige ville fortælle hende at han savner hende og  elsker hende og vil så gerne være hendes kæreste De har været venne siden de var små så i små 10år. nu er det så godt at han er en sød dreng og det er en ven til os dreng.. så han er godkendt Syndes bare det var så sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Silvermist

Her til aften banker det på døren og jeg tænker hvem det er så sent. Det var min datters ven som lige ville fortælle hende at han savner hende og  elsker hende og vil så gerne være hendes kæreste De har været venne siden de var små så i små 10år. nu er det så godt at han er en sød dreng og det er en ven til os dreng.. så han er godkendt Syndes bare det var så sødt

Sidder os smiler over dit indlæg. Hvor er det bare cute

Anmeld

4. december 2010

>>Carina<<

4kløver skriver:

Århhh sødt. Og modigt hvor gammel er din datter?Og hvad var hendes svar?

Anmeld

4. december 2010

Manakauapo

Hvor sødt  Er det Yasmin eller?

Anmeld

4. december 2010

4kløver

Carina1984 skriver:

Århhh sødt. Og modigt hvor gammel er din datter?Og hvad var hendes svar?

Hun er 16 og hun begyndte bare at grine.. Hun sagde at de kunne snakke i morgen for han er til juleforkost så hun var ikke helt sikker at han var ædru.. Men tror hun ser ham som en meget go ven, og er nok bange for at vis det ikke går så er deres venskab også slut..

Anmeld

4. december 2010

4kløver

Kageteenageren skriver:

Hvor sødt  Er det Yasmin eller?

ja det er yasmin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.