Piger har brug for Jeres hjælp!
Jeg er ano da jeg ikke ved om jeg har noget familie der glor med!
Sagen er min mor.
Vi er 3 piger i søskende flokken 
Den ældste mener at det HELE hænger på hende, når der er noget med vores mor. Den ældste søster i flokken bor ca. ½ times kørsel fra vores mor.
Den yngste bor ca. 1 time og jeg selv 1½ ca fra vores mor.
Sagen er den at jeg fik et opkald fra min søster, at nu skulle vi altså stille et ULTIMATUM til vores mor.
Jeg har direkte meldt fra til min familie og MOR at jeg gider ikke at det er jeg og manden der skal kontakte min mor hver gang, lige for at sige hej osv.
Min søster har tit diskussioner med vores mor og det vil jeg slet ikke blande mig i, har sagt til begge parter at deres diskussioner kan de holde helt for sig selv, for det gider jeg virkelig ikke spilde min tid på.
Men det ultimatum min søster vil have vi giver vores mor er:
Hun skal sige hvis hun ikke gider sine børn.
Hun skal have noget hjælp.
Hun er typen der regner med at alle ting sker af sig selv.
Der er mange ting hun skal have hjælp til.
En ting forstår jeg slet ikke, HVORFOR skal jeg være med i det ultimatum når jeg har meldt fra for end del år siden at jeg gider ikke min mor?
Sådan som jeg ser min mor er:
Hun kontakter mig aldrig, og interessere sig ikke for mit barn, hun ringer eller skriver faktisk aldrig til mig for at høre om hvordan det går.
Jeg kan sagtens skrive og ringe til hende, hvor hun vælger at ignorere opkald og sms fuldstændigt! (Dengang jeg havde lidt kontakt til hende)
Jeg sagde til min søster op til flere at jeg HAR meldt fra med kontakt osv til min - Men det er som om hun ikke rigtigt vil høre på det når jeg siger det. Har virkelig sagt det til hende mange gange at jeg vil ikke deltage i dette ultimatum.
Så kommer sætningen fra min søster: "Jeg synes du skal give mor en chance til"
RIGHT! Har givet hende mange chancer, hvor det kun holdte i 14 dage med kontakten. Jeg har taget rigtig mange snakke med min mor, som jeg slet ikke har fået noget ud af - End et sværd i ryggen af hende, gang på gang.
Altså hvad skal jeg stille op med den situation? Jeg er 100% afklaret med at jeg ikke vil have kontakt til min mor, men min storesøster vil ikke rigtig høre på det jeg siger - Føler jeg.
Hvis nu jeg gik til Psykolog og fortalte situationen med min mor og at jeg var afklaret med at det er sådan og at jeg har meldt ud - Hvad vil h*n så svare til mig?
Evt. svar:
At jeg ikke skal gøre mere, da jeg har meldt ud fra start at jeg har sagt fra og sådan er det?
PIGER - Håber I kan hjælpe mig.