Dagens kageaktivitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. december 2010

Manakauapo

Synes det kunne være sjovt med en tråd, hvor vi fortæller hvilke kageaktiviteter vi har lavet.

Jeg lægger ud med: Jeg er i gang med en gang honningkagedej, som skal en tur i køleskabet og hvile i nat. Og så imorgen skal det blive til et honningkagehus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Mira0911

Jeg har lavet brunkagedej og Cookiesdej til bagning imorgen... Spændende spændende... 

Anmeld

4. december 2010

Silas&Mille

Jeg har bagt en lækker lækker kanelkage i dag og i morgen står den på klejner og julebrownie 

Anmeld

4. december 2010

JuelZ

her til aften har jeg lavet brownie kage og imorgen står den på vanilje krænse, klejner og alt det gode der høre julen til

Anmeld

4. december 2010

Isabella_mor

jeg har holdt fødselsdag i dag så jeg har bagt pebernødder og min kæreste har bagt nogle super lækre og kæmpe store gulerods/5 kornsfuldkornsboller. og så har jeg lavet en god alm lagkage med lag og dåsefrugt og flødeskum på.. namma nam... (jeg gad godt jeg kunne finde ud af at lave de dersens fondant kager).. men det kan jeg sgu ikke finde ud af..  

Anmeld

5. december 2010

mariamiss6

jeg har holdt fødselsdag i dag så jeg har bagt pebernødder og min kæreste har bagt nogle super lækre og kæmpe store gulerods/5 kornsfuldkornsboller. og så har jeg lavet en god alm lagkage med lag og dåsefrugt og flødeskum på.. namma nam... (jeg gad godt jeg kunne finde ud af at lave de dersens fondant kager).. men det kan jeg sgu ikke finde ud af..  

Ork det kan du sagtens finde ud af.....

Jeg har i dag også præsteret en heeeeelt almindelig lagkage, med lagkagecreme og bananer i....
Smurte den helt ind i jordbærmousse, udvendigt.

Jeg lavede også en chokoladekage, med hvid toblerone creme, og også smurt totalt ind i jordbærmousse, udvendigt....

Jeg GAD ikke overtrække dem med fondant, havde simpelthen ikke tid nok til at gøre det ordentligt, derfor blev de smasket ind i jordbærmousse i stedet for...

Og så lige blå og røde boller med koldskål, havregryn, og græskarkerner i MUMS!

Anmeld

5. december 2010

Snefnug1984

mariamiss6 skriver:

Ork det kan du sagtens finde ud af.....

Jeg har i dag også præsteret en heeeeelt almindelig lagkage, med lagkagecreme og bananer i....
Smurte den helt ind i jordbærmousse, udvendigt.

Jeg lavede også en chokoladekage, med hvid toblerone creme, og også smurt totalt ind i jordbærmousse, udvendigt....

Jeg GAD ikke overtrække dem med fondant, havde simpelthen ikke tid nok til at gøre det ordentligt, derfor blev de smasket ind i jordbærmousse i stedet for...

Og så lige blå og røde boller med koldskål, havregryn, og græskarkerner i MUMS!

De lyder altså vildt lækre de der boller med koldskål. Findes der en opskrift herinde?

Anmeld

5. december 2010

mariamiss6

Snefnug26 skriver:

De lyder altså vildt lækre de der boller med koldskål. Findes der en opskrift herinde?

Æhm ja hehehe.... kan da ikke huske hvilken tråd lol....

Mener den lyder sådan her

50 g gær
3 dl vand
1 dl olie
1 tsk salt
3spsk sukker
Mel efter behov
Jeg har så tilføjet
½ liter koldskål
græskarkerner
havregryn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.