Velkommen til Kopperup!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. december 2010

anna-jonas

Ja, her i huset vrimler det med skoldkopper..............ØV!! Jeg startede en uges ferie i torsdags, med at være til julefest i Anna's børnehave, hvor halvdelen af børnene har eller lige har haft skoldkopper.

Fredag da jeg henter hende i børnehaven, er hun brandvarm (sjovt at de voksne ikke opfanger det). Da vi kommer hjem, tager jeg noget af tøjet af hende, og så har hun 2 flotte skoldkopper lige på brystet. Hun blev noget stolt af sine kopper...................mest fordi vores reservebedste, Inger var der og hun udbrød et stort " TILLYKKE ANNA, MED DE FINE KOPPER". Tjaaaaa, så blev hun stolt den bette fis.

I morges da vi havde Ida i bad, havde hun også fået 2 små kopper på maven.......................mens Anna havde fået 1000 over hele kroppen.

Nå, men alt det jeg har planlagt i næste uge, må jeg hellere lige revidere lidt i, for tvivler på at ung-møerne kommer af sted. Men julegaverne skal jeg nu altså ha' købt.

God lørdag aften.......................til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

TbCp

ja det er jo både godt og skidt at det falder lige i en ferie

God bedring med dem! Er de hårdt ramt af feber også?

Anmeld

4. december 2010

ooo

Årh, det er irriterende med sygdom, specielt når det smitter så hele familien bliver ramt.

Med fedt at Anna synes det er sejt med skoldkopper.

Anmeld

4. december 2010

iln

Silas´ dagplejemoders søn har også skoldkopper. Silas kom derover fredag. Så herhjemme går vi og håber på, at de snart viser sig. Men kan godt se det er træls lige midt i ferien.

Anmeld

5. december 2010

KWL

Håber da at knoppe pigerne lader moderen nå lidt af alt det hun skulle

God bedring til dem

Anmeld

5. december 2010

anna-jonas

TbCp skriver:

ja det er jo både godt og skidt at det falder lige i en ferie

God bedring med dem! Er de hårdt ramt af feber også?

Anna har skoldkopper over alt, og hun har høj feber om aftenen. Ida er lidt mere tvivlsom, for hun har kun 2 kopper, der ikke helt ligner Anna's.......................hun er helt upåvirket, og er faktisk mere fræk end ellers.

Anmeld

5. december 2010

TbCp

anna-jonas skriver:

Anna har skoldkopper over alt, og hun har høj feber om aftenen. Ida er lidt mere tvivlsom, for hun har kun 2 kopper, der ikke helt ligner Anna's.......................hun er helt upåvirket, og er faktisk mere fræk end ellers.

Øv med feber

Da Liva havde skolkopper fik hun max 10 stk! og havde hverken feber eller noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.