er løbet så kørt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. december 2010

Mullefisen2011

Nu har jeg brug for lidt hjælp igen tøser. Har idag sådan engang imellem haft en del smerter der minder om mens smerter. Det er sådan en blanding af de smerter jeg har under ÆL og så de smerter man har under mens. Og det får mig jo så til at være lidt bekymret for om løbet nu er kørt ? Jeg er vidst ca på dag 24- 25 stykker i min cyklus. Og sidst var min cyklus på 37 dage. Hvad kan jeg tro eller håbe? går det væk igen ligesom det gjorde i starten af ugen. Blev jo insimineret i lørdags så det er en uge siden idag. Hvad er jeres erfaring? Er jeg pyldret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

cecilie1984

altså jeg havde de der mens ligende smerter rimelig længe og gik bare og ventede på min mens, men jeg var altså GRAVID.

Det hedder bare ligament smerter når man er gravid.

Så enten er du gravid ellers kan det være mens snart melder sin ankomst.

Håber for dig at det er fordi du er gravid

cecilie

Anmeld

4. december 2010

Mutti2B

Mullepigen86 skriver:

Nu har jeg brug for lidt hjælp igen tøser. Har idag sådan engang imellem haft en del smerter der minder om mens smerter. Det er sådan en blanding af de smerter jeg har under ÆL og så de smerter man har under mens. Og det får mig jo så til at være lidt bekymret for om løbet nu er kørt ? Jeg er vidst ca på dag 24- 25 stykker i min cyklus. Og sidst var min cyklus på 37 dage. Hvad kan jeg tro eller håbe? går det væk igen ligesom det gjorde i starten af ugen. Blev jo insimineret i lørdags så det er en uge siden idag. Hvad er jeres erfaring? Er jeg pyldret?

Det kan jo sagtens være at smerterne er ægget der sætter sig fast

Anmeld

4. december 2010

Mullefisen2011

Tak for svar tøser håber godt nok i har ret. Blev lidt nervøs da det begyndte at gøre ondt igen med mens smerter. Men så undrer det mig også da jeg jo ikke burde få det nu men først om 1 1/2 uge muligvis. Ellers har den jo rykket sig meget. Men her få jeg var på toilettet fik jeg lidt ondt efter. Sorry detaljen men synes bare det er underligt at det gør sådan ondt. Og så ned i benene.. Men det kan jo også være fordi jeg tænker over det. Håber bare i har ret.

Anmeld

5. december 2010

Mullefisen2011

Har ikke haft Mens smerter siden så det er rigtig dejligt  Ville bare lige opdatere

Anmeld

5. december 2010

SoffiLine

cecilie1984 skriver:

altså jeg havde de der mens ligende smerter rimelig længe og gik bare og ventede på min mens, men jeg var altså GRAVID.

Det hedder bare ligament smerter når man er gravid.

Så enten er du gravid ellers kan det være mens snart melder sin ankomst.

Håber for dig at det er fordi du er gravid

cecilie

Sådan var det os for mig. Var helt sikker på min mens kom (det gjorde den så os) men var alligevel gravid

GLÆDELIG JUL 

Anmeld

5. december 2010

Mullefisen2011

SoffiLine skriver:

Sådan var det os for mig. Var helt sikker på min mens kom (det gjorde den så os) men var alligevel gravid

GLÆDELIG JUL 

Dejligt at høre det endte godt hos dig  Håber jeg er lige så heldig

Anmeld

5. december 2010

SoffiLine

Mullepigen86 skriver:

Dejligt at høre det endte godt hos dig  Håber jeg er lige så heldig

Havde os bare vanvittig ondt , det mindede om mens smerter - men når jeg tænker tilbage var smerten alligevel lidt anderledes end egentlige mens smerter.

for dig.

Anmeld

5. december 2010

Mullefisen2011

SoffiLine skriver:

Havde os bare vanvittig ondt , det mindede om mens smerter - men når jeg tænker tilbage var smerten alligevel lidt anderledes end egentlige mens smerter.

for dig.

Den smerte jeg havde var sådan en blanding af mens smerter og så de smerter jeg har ved ægløsning.. men indtil videre varede de kun en dags tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.