Amazon.co.uk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

dorthemus

Toffi skriver:

Ja okay det kan jeg godt se!  

Hmm.. Shopping here I go!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

ekzunz

Hvis du vælger de varer som amazon selv sælger (man kan krydse af i venstre side) så bliver varerne sendt fragtfrit til Danmark.

Der er rigtig mange penge at spare.

Anmeld

4. december 2010

*Toffee*

Znuzke skriver:

Hvis du vælger de varer som amazon selv sælger (man kan krydse af i venstre side) så bliver varerne sendt fragtfrit til Danmark.

Der er rigtig mange penge at spare.

Godt råd!  Tak

Jeg tror ikke at de varer jeg har valgt indtil nu er fra deres eget lager.. Tilgengæld er de fede.. He he..

Skal måske lige kigge nærmere på selve deres egne varer.

Anmeld

4. december 2010

ekzunz

Toffi skriver:

Godt råd!  Tak

Jeg tror ikke at de varer jeg har valgt indtil nu er fra deres eget lager.. Tilgengæld er de fede.. He he..

Skal måske lige kigge nærmere på selve deres egne varer.

I venstre side kan man vælge en masse ting og bl.a. "seller" og hvis du der krydser af i amazon, så er der fri fragt... Du skal nemlig være opmærksom på at varerne bliver solgt af forskellige firmaer, og derfor kan du sagtens risikere at skulle betale fragt flere gange, så man skal virkelig kigge sig for.

Anmeld

4. december 2010

*Toffee*

Znuzke skriver:

I venstre side kan man vælge en masse ting og bl.a. "seller" og hvis du der krydser af i amazon, så er der fri fragt... Du skal nemlig være opmærksom på at varerne bliver solgt af forskellige firmaer, og derfor kan du sagtens risikere at skulle betale fragt flere gange, så man skal virkelig kigge sig for.

Yikes.. Det var jeg på ingen måde opmærksom på

Anmeld

4. december 2010

*Toffee*

Znuzke skriver:

Men altså.. Den pris den kommer ud med til allersidst er vel den endelige ikk?

Anmeld

4. december 2010

ekzunz

Toffi skriver:

Men altså.. Den pris den kommer ud med til allersidst er vel den endelige ikk?

Jo jo - når du er "gået til kassen" så kommer der til sidst en side med leveringstider og den endelige pris.

Men selv om der er fragt, så er der ofte en hel del at spare.

Jeg har købt Polly Pocket og sparet over 50 % i forhold til danske butikspriser - og så med fri fragt - skønt

Anmeld

4. december 2010

*Toffee*

Znuzke skriver:

Jo jo - når du er "gået til kassen" så kommer der til sidst en side med leveringstider og den endelige pris.

Men selv om der er fragt, så er der ofte en hel del at spare.

Jeg har købt Polly Pocket og sparet over 50 % i forhold til danske butikspriser - og så med fri fragt - skønt

Jeg synes ikke jeg kan se hvor det er jeg kan krydse amazons egne varer af?

Anmeld

4. december 2010

ekzunz

Toffi skriver:

Jeg synes ikke jeg kan se hvor det er jeg kan krydse amazons egne varer af?

De har den mest forvirrende hjemmeside jeg længe har handlet på - så jeg kan godt forstå dig.

Jeg vælger fx. Toys & Games og søger efter Lego. Så kommer der en masse lego varer frem, og samtidig kan man i venstre side vælge aldersgruppe, prisleje og en masse andre ting. En af de sidste ting man kan vælge er "seller" der er listet en masse navne, og også amazon.co.uk - så sætter man kryds i den og opdaterer....

Anmeld

4. december 2010

*Toffee*

Znuzke skriver:

De har den mest forvirrende hjemmeside jeg længe har handlet på - så jeg kan godt forstå dig.

Jeg vælger fx. Toys & Games og søger efter Lego. Så kommer der en masse lego varer frem, og samtidig kan man i venstre side vælge aldersgruppe, prisleje og en masse andre ting. En af de sidste ting man kan vælge er "seller" der er listet en masse navne, og også amazon.co.uk - så sætter man kryds i den og opdaterer....

Okay jeg kigger igen.. Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.