Ved I hvad jeg skal i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. december 2010

Halbschön

JEG SKAL I BYEN!!! For første gang i lige knap to år! Jeg glæder mig SÅ meget... Inden jeg blev gravid bestod mit liv nærmest kun af byture, så det bliver så lækkert at komme afsted igen...

Kjolen, stiletterne og sprutten er købt, så nu kan det kun blive en god aften.. En masse gamle venner jeg festede meget med førhen kommer i byen i aften, så det bliver bare godt..

Hvad skal I bruge jeres lørdag aften på?

God aften herfra feststemte Renée

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

B&J

R&N skriver:

JEG SKAL I BYEN!!! For første gang i lige knap to år! Jeg glæder mig SÅ meget... Inden jeg blev gravid bestod mit liv nærmest kun af byture, så det bliver så lækkert at komme afsted igen...

Kjolen, stiletterne og sprutten er købt, så nu kan det kun blive en god aften.. En masse gamle venner jeg festede meget med førhen kommer i byen i aften, så det bliver bare godt..

Hvad skal I bruge jeres lørdag aften på?

God aften herfra feststemte Renée

hygge med god mad med familien og passe daniel snot hosten og en masse pencelin staves?????

MEN hvor er det fedt du skal ibyen efter så langt tid håber du får en kanon god tur i byen

Anmeld

4. december 2010

Mutti2B

Jeg håber du får en fantastisk aften i byen

Anmeld

4. december 2010

Bavianis

Hvor ER du heldig!!!

Ryg og drik en masse fra mig - og få så lige sat ild til stiletterne på dansegulvet! Uhh - kunne godt dyrke en tur på Pigen og Trompeten (eller "Kutten og Trutten" som den kaldes i daglig tale... ) og så lige en tur på Le Bar Bat til sidst...

Rigtig god tur!!

Anmeld

4. december 2010

Dot D

Rigtig god tur. Kan slet ikke huske, HVORDAN man går i byen, hi hi. Pas nu på ikke at få aaaaaalt for ondt i hovedet i morgen

Anmeld

4. december 2010

Halbschön

Bavianis skriver:

Hvor ER du heldig!!!

Ryg og drik en masse fra mig - og få så lige sat ild til stiletterne på dansegulvet! Uhh - kunne godt dyrke en tur på Pigen og Trompeten (eller "Kutten og Trutten" som den kaldes i daglig tale... ) og så lige en tur på Le Bar Bat til sidst...

Rigtig god tur!!

Hehe taak Rygningen holder jeg mig dog langt fra - har aldrig taget et hiv af en cig, så ved slet ikke hvordan det er

Anmeld

4. december 2010

Halbschön

Dot D skriver:

Rigtig god tur. Kan slet ikke huske, HVORDAN man går i byen, hi hi. Pas nu på ikke at få aaaaaalt for ondt i hovedet i morgen

tak hehe.. tømmermændene frygter jeg... farmand passer knægten i aften og i nat.. og når jeg kommer hjem i morgen formiddag(sover hos min veninde), så blir knægten hentet af farmor. Så jeg har planlagt mig børnefri i morgen

Anmeld

4. december 2010

Dot D

R&N skriver:

tak hehe.. tømmermændene frygter jeg... farmand passer knægten i aften og i nat.. og når jeg kommer hjem i morgen formiddag(sover hos min veninde), så blir knægten hentet af farmor. Så jeg har planlagt mig børnefri i morgen

FORNUFTIGT..... God tur

Anmeld

4. december 2010

Bavianis

R&N skriver:

Hehe taak Rygningen holder jeg mig dog langt fra - har aldrig taget et hiv af en cig, så ved slet ikke hvordan det er

Ihh - dit heldige asen.

Nå men så må du tage nogle Gin og lemon'er for mig i stedet

Anmeld

4. december 2010

Rosa

Woohoooo - you go girl!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.