Zafir.. Tillykke med din dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. december 2010

Halbschön

Hahaha.. Jeg drømte om dig i nat, og du fødte en dreng..

Jeg var med til din hjemmefødsel af denne lille dreng som din medhjælper i form af at jeg er sygeplejerske... Idun var med og Frigg var også med til fødslen som en lille buttet og lækker baby... haha.. Hvor er det altså vildt at drømme sådan noget Du havde en lynfødsel - to timer efter første ve fødte du

Nå, men tillykke igen

Og god lørdag aften til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

otlitrom

Hvor skægt!!

Jeg drømmer også nogle gange om folk herinde fra, selvom jeg ikke kender dem eller har mødt dem på noget tidspunkt... Mystisk!

Anmeld

4. december 2010

Halbschön

kitty skriver:

Hvor skægt!!

Jeg drømmer også nogle gange om folk herinde fra, selvom jeg ikke kender dem eller har mødt dem på noget tidspunkt... Mystisk!

Hehe ja det er vildt underligt.. Og drømmen i nat var bare SÅ virkelig.. Kan næsten stadig "huske" hvordan jeg holdte Frigg i armene mens Zafir pressede.. haha...

Anmeld

6. december 2010

Zafir

Haha det havde jeg ikke set.

Men det bliver nu nok ikke lige til noget, for jeg skal jo stereliseres. Men dejligt at det hele gik godt. Det må være en anden der skal føde en lækker buttet drengebaby

Anmeld

6. december 2010

Halbschön

Zafir skriver:

Haha det havde jeg ikke set.

Men det bliver nu nok ikke lige til noget, for jeg skal jo stereliseres. Men dejligt at det hele gik godt. Det må være en anden der skal føde en lækker buttet drengebaby

Hehe... Det var også enormt surrealistisk da jeg vågnede om morgen... Det var lige før jeg var så sikker på at det var sket, at jeg tændte for baby.dk bare for at se om du havde fået en babydreng

Anmeld

6. december 2010

Zafir

R&N skriver:

Hehe... Det var også enormt surrealistisk da jeg vågnede om morgen... Det var lige før jeg var så sikker på at det var sket, at jeg tændte for baby.dk bare for at se om du havde fået en babydreng

Kender ejg godt. Sådan nogen drømme, hvor man syntes det er helt vidlt realistisk...

godt det var af den bedre slags. Hader når man drømmer om noget sletm!!1

Anmeld

6. december 2010

Halbschön

Zafir skriver:

Kender ejg godt. Sådan nogen drømme, hvor man syntes det er helt vidlt realistisk...

godt det var af den bedre slags. Hader når man drømmer om noget sletm!!1

Uha ja... Det er de grumme! Pyh, godt det var en god fødsel jeg drømte om så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.