Flimmer for øjene..Kender i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.182 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. august 2008

Heidi.

Hejsa..

Jeg får engang imellem sådanne noget zig zag flimmer for mine øjen. det er ude i siderne, nærmest i øjenkrogen.. Nogle gange er det ledsagiet af kraftig hovedpine bagefter andre gange ikke.. Jeg har spurgt min læge om det, fordi jeg de første gange blev ret nervøs over det.. Han kalder det for auramigræne...

Kender i til det fænomen?? Har i selv prøvet det??

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2008

Honningblomst

Jeps..det kender jeg også til...hedder vidst migræne med aura.
Knus..

Anmeld

27. august 2008

Heidi.

Kære Eva..

Er det ikke irreterende??? Men det er ikke altid jeg får vildt ondt i hovedet bagefter... Hvordan kan man have migræne uden hovedpine(?)

(H)

Anmeld

27. august 2008

Honningblomst

Jo, det er meget træls....og jeg ved jo så ikke om dit kan kaldes migræne.
Mit kommer ved jeg begynder ikke at kunne se rigtigt, kommer flimmer indover og jeg kan ikke læse, se tv osv...så plejer jeg at drikke en masse vand og som regel kommer hovedpinen en halv time senere...ikke altid det er så voldsomt med hovedpinen.
Knus..

Anmeld

28. august 2008

Heidi.

Hej Eva.. Har du fået nogen logisk forklaring på det??? Jeg har det sådanne bagefter og kan også godt have det dagen efter, som om mit øje ikke kan fokusere ordenligt.. Kender du det??

Knus

Anmeld

28. august 2008

Monique

Jo kender det.. Har det tit og har altid troet at det måske har været på grund af mine Kontaktlinser..
Der er bare ikk noget værre.

Anmeld

28. august 2008

twinboys

[citat][f][småt]Heidi-Godsk skriver:[/småt][/f] Hejsa.. Jeg får engang imellem sådanne noget zig zag flimmer for mine øjen. det er ude i siderne, nærmest i øjenkrogen.. Nogle gange er det ledsagiet af kraftig hovedpine bagefter andre gange ikke.. Jeg har spurgt min læge om det, fordi jeg de første gange blev ret nervøs over det.. Han kalder det for auramigræne... Kender i til det fænomen?? Har i selv prøvet det?? (H)[/citat] Åhhh jeg kender til det... Og hos mig starter det med at mine læber og hænder sover og så kommer de der flimmerkugler / streger og jeg kan ikke se ordentligt... Hvis jeg læser så kommer der bare hvide pletter i bogen , dvs at ordene forsvinder og der er bare så ubehageligt... Nogle gerne kan jeg heller ikke huske ord og snakker som vulapyk...(?) Og ja så kommer hovedpinen kort tid efter...:'( Jeg har migrænepiller og de hjælper, men jeg går også på hoved i seng og kan ikke klare lys og lyd...8( Har prøvet det en 5 gange...+o( Det er rigtig træls...:@ Majbritt(H)

Anmeld

28. august 2008

Janep

puuh det lyder ikk rart :(

har ikke selv prøvet det så kan ikk lii hjælpe særlig meget :(

Men håber da du finder en forklaring og mest af alt en løsning :)

stort (H) fra miig :)

Anmeld

28. august 2008

Heidi.

Monique skriver:

Jo kender det.. Har det tit og har altid troet at det måske har været på grund af mine Kontaktlinser..

Jeg har faktisk også haft mine linser under mistanke, men tror dog ikke det er dem..

Men ubehagligt er det dog...

Anmeld

28. august 2008

Monique

Heidi-Godsk skriver:

Monique skriver:

Jeg har faktisk også haft mine linser under mistanke, men tror dog ikke det er dem..

Men ubehagligt er det dog...

Ja og det man har det bare længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.