Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nogen som lægger inde med noget tøj til en baby'pige som de gerne vil sælge ? (: ( behøver ikk være helt nyt ) , selvom der lidt tid til a hun kommer til verden . hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ja. det har jeg. se evt min annoce og så har jeg også andet som bodyer, bluser, bukser osv som jeg ike har lagt ud endnu. brugt men brugeligt
du kan få det billigt. skal nok tage billeder ved interesse
BinaMor skriver: ja. det har jeg. se evt min annoce og så har jeg også andet som bodyer, bluser, bukser osv som jeg ike har lagt ud endnu. brugt men brugeligt du kan få det billigt. skal nok tage billeder ved interesse
kan du tage nogen billeder a de body'er (: ?kan ikke finde annoncen
kiwii skriver: kan du tage nogen billeder a de body'er (: ?kan ikke finde annoncen
https://www.baby.dk/debat/77357pi1/toej--piger/lille-nyfoedts-pakke-pippi-bombo-bitt-mee-too----.aspx
bodyer kan jeg tage billeder af imorgen først
kiwii skriver: nogen som lægger inde med noget tøj til en baby'pige som de gerne vil sælge ? (: ( behøver ikk være helt nyt ) , selvom der lidt tid til a hun kommer til verden . hehe
Lunae skriver: Jeg har en masse skønt pigetøj til baby, både mærkevarer og ikke! Er du interesseret? Vil du helst have mærker eller er du ligeglad?
Jeg har en masse skønt pigetøj til baby, både mærkevarer og ikke! Er du interesseret? Vil du helst have mærker eller er du ligeglad?
tak for tilbudet , men har fået købt det meste nu .
kiwii skriver: tak for tilbudet , men har fået købt det meste nu .
evt se alle mine annoncer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128