foster bevægelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

hej til alle jer som er gravide eller som har været .. jeg er 6+3 idag. Og tænkte på hvornår det mest normalt at mærke liv? jeg kan nogle gange mærke små nøk men ved ik om det bare er livmoderen der gør det..  ? men om fosteret springer rundt det ved jeg ikk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Benjamins'mor

den-lykkeligste skriver:

hej til alle jer som er gravide eller som har været .. jeg er 6+3 idag. Og tænkte på hvornår det mest normalt at mærke liv? jeg kan nogle gange mærke små nøk men ved ik om det bare er livmoderen der gør det..  ? men om fosteret springer rundt det ved jeg ikk

Det er mest normalt at mærke det mellem uge 18 og 20.

Anmeld

4. december 2010

Den lykkelige

den-lykkeligste skriver:

Det lyder godt nok lige tidlige nok..

Jeg mærkede da eg var 17+6

Anmeld

4. december 2010

Tropez

tror det kan være ligament smerter, fordi din livmoder udvider sig, dem har jeg en del af og er selv 6+0 

Anmeld

4. december 2010

mor til 2 skønne piger .

tror ikke det kan lade sig gøre allerede (: .

Anmeld

4. december 2010

otlitrom

Det kan ikke være barnet. Dit embryo er omkring 1 cm "lang", og er umuligt at veje... måske 5 gram?? Hvis du skulle kunne mærke det nu... såå.. Skulle det være magisk

Jeg tror det er dine ligamenter der strækker sig og prøver at give plads til den lille... Nogle mærker liv i uge 15, andre i 25.. Det er meget individuelt, og også påvirket af, hvor moderkagen ligger..

Anmeld

4. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Hej piger.. jeg tror også det bare er min livmoder / symptomer.. mange tak for de forskellige svar.. og alt held og lykke til jer også

Anmeld

4. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Tropez skriver:

tror det kan være ligament smerter, fordi din livmoder udvider sig, dem har jeg en del af og er selv 6+0 

tillykke med du lige er blevet gravid..! vi jo ca lige langt henne

Anmeld

4. december 2010

Tropez

den-lykkeligste skriver:

tillykke med du lige er blevet gravid..! vi jo ca lige langt henne

Hejsa 

Ja det er ikke meget galt, og selv tillykke det er en dejlig fornemmelse og tanke at vide der er liv i mausen

Anmeld

4. december 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Tropez skriver:

Hejsa 

Ja det er ikke meget galt, og selv tillykke det er en dejlig fornemmelse og tanke at vide der er liv i mausen

tiihi, præcis! er enormt glad.. og lige op til julen! kan ik blive bedre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.