Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej søde!
Jeg kender ikke noget til det, men vil bare lige ønske held og lykke med forsøget igår
CamillaValby skriver: Hej piger. Nu kender de fleste af jer min historie, jeg fik i går min 5 IUI, og denne gang havde jeg snakket med min gyno om at prøve progesteron, mit spørgsmål går så på, har i eller andre i måske kender prøvet med dette hvor det er lykkes?
Hej piger. Nu kender de fleste af jer min historie, jeg fik i går min 5 IUI, og denne gang havde jeg snakket med min gyno om at prøve progesteron, mit spørgsmål går så på, har i eller andre i måske kender prøvet med dette hvor det er lykkes?
Jeg kender et par hvor det lykkedes ved... Så...
Lene
JA
se her hvad jeg fik ud af det første gang jeg prøvede med progesteron, havde ellers været i gang i hele 17mdr uden held
held og lykke
Lisbeth1985 skriver: Hej søde! Jeg kender ikke noget til det, men vil bare lige ønske held og lykke med forsøget igår
ønskebarn74 skriver: Jeg kender et par hvor det lykkedes ved... Så... Lene
Fisenberg skriver: JA se her hvad jeg fik ud af det første gang jeg prøvede med progesteron, havde ellers været i gang i hele 17mdr uden held held og lykke
CamillaValby skriver: Uhh så er der måske en smule håb selvom at man ikke rigtigt tror på det mere.
Uhh så er der måske en smule håb selvom at man ikke rigtigt tror på det mere.
Det kan du tro søde... Jeg tror igen og igen... Synes bare det er skønt at mærke det bumle i stokkene igen...
Søde og kæmper
ønskebarn74 skriver: Det kan du tro søde... Jeg tror igen og igen... Synes bare det er skønt at mærke det bumle i stokkene igen... Søde og kæmper
Progesteron? På hvilken måde? Jeg fik crinone som er en vaginal-gel, som indeholder progesteron. Og ja, det lykkedes jo
Det er ikke det rareste at tage, det giver noget ulækkert udflåd. Men det er altså til at holde ud, og hvis det hjælper, så ville jeg tage det hele vejen gennem graviditeten uden at blinke!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128