? til progesteron nogle det har hjulpet på`???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. december 2010

CamillaValby

Hej piger.

Nu kender de fleste af jer min historie, jeg fik i går min 5 IUI, og denne gang havde jeg snakket med min gyno om at prøve progesteron, mit spørgsmål går så på, har i eller andre i måske kender prøvet med dette hvor det er lykkes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Lisbeth1985

Hej søde!

Jeg kender ikke noget til det, men vil bare lige ønske held og lykke med forsøget igår

Anmeld

4. december 2010

ønskebørn74

CamillaValby skriver:

Hej piger.

Nu kender de fleste af jer min historie, jeg fik i går min 5 IUI, og denne gang havde jeg snakket med min gyno om at prøve progesteron, mit spørgsmål går så på, har i eller andre i måske kender prøvet med dette hvor det er lykkes?

Jeg kender et par hvor det lykkedes ved... Så...

Lene

Anmeld

4. december 2010

millesofie

CamillaValby skriver:

Hej piger.

JA

se her hvad jeg fik ud af det første gang jeg prøvede med progesteron, havde ellers været i gang i hele 17mdr uden held

held og lykke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. december 2010

CamillaValby

Lisbeth1985 skriver:

Hej søde!

Jeg kender ikke noget til det, men vil bare lige ønske held og lykke med forsøget igår

Tak skat. Og for at det lykkes for jer denne gang

Anmeld

5. december 2010

CamillaValby

ønskebarn74 skriver:

Jeg kender et par hvor det lykkedes ved... Så...

Lene

Uhh så er der måske en smule håb selvom at man ikke rigtigt tror på det mere.

Anmeld

5. december 2010

CamillaValby

Fisenberg skriver:

JA

se her hvad jeg fik ud af det første gang jeg prøvede med progesteron, havde ellers været i gang i hele 17mdr uden held

held og lykke

Ej hvor er hun dog bare smuk, og de der øjne

Så håber jeg også at den vil være der for mig ved første forsøg med det

Anmeld

5. december 2010

ønskebørn74

CamillaValby skriver:

Uhh så er der måske en smule håb selvom at man ikke rigtigt tror på det mere.

Det kan du tro søde... Jeg tror igen og igen... Synes bare det er skønt at mærke det bumle i stokkene igen...

Søde og kæmper

Anmeld

5. december 2010

CamillaValby

ønskebarn74 skriver:

Det kan du tro søde... Jeg tror igen og igen... Synes bare det er skønt at mærke det bumle i stokkene igen...

Søde og kæmper

Armen jeg er så glad på dine vegne det er helt vildt

Jeg kan så mærke stokkene hver måned, det hjælper så ikke mig når der ikke sker en fis hihi.

Men denne gang lykkes det for os begge

Anmeld

5. december 2010

otlitrom

Progesteron? På hvilken måde? Jeg fik crinone som er en vaginal-gel, som indeholder progesteron. Og ja, det lykkedes jo

Det er ikke det rareste at tage, det giver noget ulækkert udflåd. Men det er altså til at holde ud, og hvis det hjælper, så ville jeg tage det hele vejen gennem graviditeten uden at blinke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.