Frej 4 måneder (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

Jibbe

bullerbassen skriver:

Hvor er han fin  Stadigvæk dejlige runde kinder - Stort tillykke med ham - Håber I får " julet " lidt selv om i er alene.

Tusind tak:-)Han er heldigvis stoppet med at vokse så hurtigt i længden, jeg var ved at blive helt nervøs for at han voksede mig over hovedet inden han blev 3;-) han bruger stadig str 68 så det er dejligt.og det med at jule det gemmer vi til Lars kommer hjem! Jeg har dog fået lavet lidt julestjerner til juletræet idag. Der er meget pynt man skal lave/købe når det er ens første jul hjemme hos sig selv:-) Så lige der var et hus der brændte på jeres vej det var forhåbentlig ikke jeres!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

bullerbassen

Jibbe skriver:

Tusind tak:-)Han er heldigvis stoppet med at vokse så hurtigt i længden, jeg var ved at blive helt nervøs for at han voksede mig over hovedet inden han blev 3;-) han bruger stadig str 68 så det er dejligt.og det med at jule det gemmer vi til Lars kommer hjem! Jeg har dog fået lavet lidt julestjerner til juletræet idag. Der er meget pynt man skal lave/købe når det er ens første jul hjemme hos sig selv:-) Så lige der var et hus der brændte på jeres vej det var forhåbentlig ikke jeres!

Nå det var godt  det kunne ellers se fint ud når han startede i børnehave , at han var større end moar. Han kan da heller ikke bliver ved med at vokse i raket fart. Er han kommet sig helt efter skoldkobberne  .

Når Lars at komme hjem til jul ? Ja det er så hyggelig når man starter med sine egne jule traditioner, men lige pludselig opdagere man også at alt det julepynt man har SLET SLET ikke er nok  Og tingene ændre sig når børnene kommer til , så får det en helt anden betydning , syntes jeg.

Nej det var ikke vores hus der brændte, heldigvis men et hus 2 herfra. Vi har slet ikke opdaget det, men en fra min mødregruppe skrev i morges. Hun var nevøs for om det var vores. Heldigvis kom ingen til skade

Anmeld

4. december 2010

LISBETH:-)

Nååååh hvor er han bare bedårende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ham kan man da slet ikke stå for. Rigtig dejlige lille guldklump du har dig der!!!!!!

Anmeld

4. december 2010

Jibbe

lisbeth2910 skriver:

Nååååh hvor er han bare bedårende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ham kan man da slet ikke stå for. Rigtig dejlige lille guldklump du har dig der!!!!!!

Ja han er så skøn. Charmede lige alle gæsterne til hans oldemors begravelse igår. Så var det alligevel ikke så trist. Stemningen blev da væsentlig bedre da han vågnede:-)

Anmeld

4. december 2010

Jibbe

bullerbassen skriver:

Nå det var godt  det kunne ellers se fint ud når han startede i børnehave , at han var større end moar. Han kan da heller ikke bliver ved med at vokse i raket fart. Er han kommet sig helt efter skoldkobberne  .

Når Lars at komme hjem til jul ? Ja det er så hyggelig når man starter med sine egne jule traditioner, men lige pludselig opdagere man også at alt det julepynt man har SLET SLET ikke er nok  Og tingene ændre sig når børnene kommer til , så får det en helt anden betydning , syntes jeg.

Nej det var ikke vores hus der brændte, heldigvis men et hus 2 herfra. Vi har slet ikke opdaget det, men en fra min mødregruppe skrev i morges. Hun var nevøs for om det var vores. Heldigvis kom ingen til skade

Ja Lars kommer hjem om 1 uge ca og er hjemme til starten af januar så det er helt perfekt. Vi glæder os. Så har han også været væk 1 måned og det har bare været hårdt. Man mangler virkelig en til at tage ham i 30 min bare i hverdagene så man lige kan koble lidt af. Og vi har jo bare skulle købe alt til julen men synes da vi er rimelig med nu og venter bare på juletræet så jeg kan se hvad der mangler :-) Det bliver så hyggeligt med vores første egen jul selvom Frej ikke forstår det endnu. Og godt ingen kom til skade ved branden. Der var både på nordjyske.dk og i nyhederne her til aften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.