Plukveer? Allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. december 2010

otlitrom

Jeg er idag 11+2 (), så synes det er lidt tidligt, hvis plukveerne allerede viser deres mugne fjæs

Jeg har en aktiv hverdag, hvor jeg er ude i praksis som sygeplejestuderende på en sengeafdeling. Det bliver til rigtig mange skridt dagligt. Derudover går jeg hjem fra arbejde (1,5km) og nogle aftener går vi en tur. Når jeg kommer hen sidst på arbejdsdagen og resten af eftermiddag aften har jeg den sidste uge følt, at det har "krympet sammen" i mit underliv.. Nogle gange som nogle ret slemme jag op i skeden. Specielt hvis jeg har gået lidt hurtigt, eller ikke lige har sidet så meget ned... Kan de være plukveer allerede? Eller er det "bare" ligamenterne der giver plads til at den lille vokser?

Jeg er egentlig ikke nervøs for noget, jeg undrer mig bare over, hvad det kan være..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

klmf

Hmmm... Umiddelbart ville jeg sige ligamentsmerter... Den der spænding kan jeg godt huske og det var ikke sådan plukveer føltes - hos mig, men det kan jo være forskelligt.

Men hold øje med det, for jeg blev sygemeldt omkring uge 20 med plukveer for at han ikke skulle komme for tidligt!

Anmeld

4. december 2010

Frk. Himmelblå

kitty skriver:

Jeg er idag 11+2 (), så synes det er lidt tidligt, hvis plukveerne allerede viser deres mugne fjæs

Jeg har en aktiv hverdag, hvor jeg er ude i praksis som sygeplejestuderende på en sengeafdelingen. Det bliver til rigtig mange skridt dagligt. Derudover går jeg hjem fra arbejde (1,5km) og nogle aftener går vi en tur. Når jeg kommer hen sidst på arbejdsdagen og resten af eftermiddag aften har jeg den sidste uge følt, at det har "krympet sammen" i mit underliv.. Nogle gange som nogle ret slemme jag op i skeden. Specielt hvis jeg har gået lidt hurtigt, eller ikke lige har sidet så meget ned... Kan de være plukveer allerede? Eller er det "bare" ligamenterne der giver plads til at den lille vokser?

Jeg er egentlig ikke nervøs for noget, jeg undrer mig bare over, hvad det kan være..

Halløj

Det lyder som ligamentsmerter. Og som plukveer ;-).

Jeg har haft plukveer under begge mine graviditeter fra omkring uge 14, så tror da godt, det kan være det hos dig også.

Men det behøver altså ikke betyde en dyt andet, end at det kan være lidt generende. Det har det i hvert fald ikke gjort hos mig .

Kh.

og "god bedring" 

Anmeld

4. december 2010

Muffinmus

de jag lyder emre som ligament smerter eller lidt løst bækken forneden:-)

Men jo ,sidst havde jeg plukver mange gange dagligt fra uge 12, så det kan man sagtens :-)

Anmeld

4. december 2010

otlitrom

Jeg håber ikke der er tale om et løst bækken... Jeg har lige en uddannelse je agter at gøre færdig under den her graviditet

Jeg tro måske også mest det er ligamenter, men det kommer bare ofte et oar sekunder, og så er det væk igen... hmmm

Nå, men jeg er i hvert fald ikke nervøs. Jeg tager det bare som et tegn på, at der er en derinde der vokser!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.