nej nej nej nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. december 2010

sandramor

sikke en nat jeg har haft.......

har sovet rigtig dårligt og været vågen mange gange!!  hele tiden med en rigtig dårlig fornemmelse af at noget er helt galt.....

så da jeg vågnede imorges var mit ENESTE graviditets tegn pist borte  mine ømme bryster er ikke længere ømme og er idag kun 5+0 så det er jo alt for tidligt det skal forsvinde.......

jeg er nu næsten endnu mere bange end før.... det var præcis det her jeg oplevede sidste gang!!!...... ved slet ikke hva jeg skal gøre af mig selv... prøver at trøste mig selv med at jeg hverken bløder eller har smerter i maven........

bare tanken om at skulle det samme igennem en gang til er nok til at jeg begynder at tudbrøle..... kan slet ikke overskue det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

betiinsen

for dig

Anmeld

4. december 2010

tinasmor

Det med graviditets tegn skal du SLET ikke ligge noget i. Jeg har er nu gravid for 3 gang. Og ALLE tre gange har været vidt forskellige. Sidste gang mistede jeg, men det var sent i forløbet, så ved at baby var helt ok i de første scanninger og der kan jeg kun sige, at

1. graviditet: ømme bryster de første 3-4 uger, ingen kvalme overhoved i hele graviditeten. (havde ellers læst at kvalme kunne betyde større hcg) men det var baby da lige glad med da hun kom ud.

2. graviditet: ingen ømme bryster overhoved, ingen kvalme

3. graviditet: massere af kvalme, lidt ømme bryster (ikke så meget som ved nr 1) lidt på retur i uge 8.

Så alle de der tegn skal du ikke gå og være nervøs for. Det kan ikke sige hverken fra eller til om du er gravid.

Anmeld

4. december 2010

sandramor

puuuhh tak for dit svar.... det lettede en lille smule..... ved heller ikke hvorfor jeg hæfter mig så meget ved de graviditets symptomer... for så vidt jeg husker havde jeg heller ingen symptomer overhovedet da jeg var gravid med min datter..... har bare den der MÆRKELIGE fornemmelse der siger mig at noget er heelt galt..... og det havde jeg også i juli hvor jeg havde en MA.... men det er jo svært at vide om det bare er angsten for at det samme sker igen der styrer mine tanker.....

men jeg skal til lægen på mandag af samme årsag fordi jeg går og er så nervøs så håber jeg blir klogere på mandag..... selvom der er lææææænge til lige nu..... men hæfter mig ved jeg stadig ikke bløder eller har ondt..... og håber på jeg tager helt fejl og at det hele er fint....

Anmeld

4. december 2010

missie20

sandramor skriver:

sikke en nat jeg har haft.......

har sovet rigtig dårligt og været vågen mange gange!!  hele tiden med en rigtig dårlig fornemmelse af at noget er helt galt.....

så da jeg vågnede imorges var mit ENESTE graviditets tegn pist borte  mine ømme bryster er ikke længere ømme og er idag kun 5+0 så det er jo alt for tidligt det skal forsvinde.......

jeg er nu næsten endnu mere bange end før.... det var præcis det her jeg oplevede sidste gang!!!...... ved slet ikke hva jeg skal gøre af mig selv... prøver at trøste mig selv med at jeg hverken bløder eller har smerter i maven........

bare tanken om at skulle det samme igennem en gang til er nok til at jeg begynder at tudbrøle..... kan slet ikke overskue det....

Jeg mistede 4 foster inden det gav pote med min nuværende søn. Men du skal ikke være så bekymret alligevel, for da jeg var gravid med mn søn, var der nogle dage hvor mine bryster ikke var så ømme og kvalmen som ellers altid var der, var pist væk. Tror du skal måske være bekymret hvis du har ondt forneden og det begynder og bløde.
Men håber det bedste for dig og bebs.

Anmeld

4. december 2010

Frk. Himmelblå

Uha, det kan ikke være rart at gå og bekymre sig på den måde .

Men vil lige sige, at jeg i min første graviditet kun havde ømme bryster omkring det tidspunkt, hvor ægget må have sat sig fast. Til gengæld var de også ret ømme...

Og her anden gang, har jeg slet ikke haft ømme bryster. Overhovedet. Til gengæld havde jeg kvalme og træthed fra omkring uge 6. 

Så du må ikke lægge for meget i de der symptomer!

Anmeld

4. december 2010

sandramor

jeg ved heller ikke hva der sker med mig.. og sys jo faktisk det er ENOOORMT anstregende at gå og bekymre sig heeeele tiden..... og kan godt mærke at hvis jeg rører ved mine brystvorter  så er de faktisk en smule ømme....... så nu har jeg taget en beslutning... om den lykkes ved jeg sku ikke hihi.... jeg VIL IKKE gå og bekymre mig og være så ked af det inden andet er bevist....... jeg må bare tro på at min lille spire i maven har det fint....... BASTA BUM!!....

Anmeld

4. december 2010

-Milla-

Krydser fingre for alt er som det skal være.
Jeg havde også ømme brystvorter i starten, som så gik mere hen i mere spændte og voksende bryster. Det er nok meget normalt at være bekymret i starten, når man har ønsket det så meget eller længe.
Jeg tog faktisk min morgentemperatur hver morgen i et godt stykke tid, for når morgentemperaturen var højere end normalt måtte jeg stadig være gravid. Var bange for at blive ved med at tage graviditetstest efter testen havde været så positiv, som den kunne. Tænk hvis stregen pludselig blev mindre synlig.
Er 11+1 i dag og kan stadig være nervøs for det ikke vil gå godt til nf. Men er heldigvis blevet mere positiv, og tror spiren har det fint.
Det jeg prøver at sige er, at det i perioder nok er meget normalt at have lidt sorte tanker.
Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.