startpakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.784 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. december 2010

AA10

er der nogen der har erfarning med startpakke hvor der er vogn og seng og alt det med..? har nemlig kigget på noget fra mærket trille ved bare ikke om det er godt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Zafir

Der var vidst en tråd om præcis den startpakke, den anden dag. Noget med at vognen i sig selv kostede 4999 kr og så var der 2000 kr til resten som var rimelig meget. Så man ikke sparede vildt meget, i den forstand.

Hvis det er et økonomisk spørgsmål e rdet jo bare at købe det brugt. Der er MASSEr der sælger den slags på dba.dk

Anmeld

4. december 2010

AA10

Zafir skriver:

Der var vidst en tråd om præcis den startpakke, den anden dag. Noget med at vognen i sig selv kostede 4999 kr og så var der 2000 kr til resten som var rimelig meget. Så man ikke sparede vildt meget, i den forstand.

Hvis det er et økonomisk spørgsmål e rdet jo bare at købe det brugt. Der er MASSEr der sælger den slags på dba.dk

hehe ups havde jeg ikke set næh det var ikke pga økonomi tænkte bare det var lettere og købe det samlet hvis det er noget værd

Anmeld

4. december 2010

bette

jeg har købt en startpakke fra trille.. og er mega trilfreds.. 

ville aldrig gøre det om.. elsker vognen og alt det der hørte med :)

Anmeld

4. december 2010

AA10

bette skriver:

jeg har købt en startpakke fra trille.. og er mega trilfreds.. 

ville aldrig gøre det om.. elsker vognen og alt det der hørte med

tak

Anmeld

4. december 2010

Zafir

AA10 skriver:

hehe ups havde jeg ikke set næh det var ikke pga økonomi tænkte bare det var lettere og købe det samlet hvis det er noget værd

Ja, så kan ejg ikke hjælpe dig Bruger slet ikke barnevogn selv Eller børneseng eller den slags (ved godt at jeg er en særling...)

Anmeld

4. december 2010

Clisolka

Jeg er også en lykkelig ejer af en startpakke fra Trille. Her købte vi Trille Giganten og har nu brugt det i snart 6 uger

Anmeld

4. december 2010

LenaJohansen

Zafir skriver:

Ja, så kan ejg ikke hjælpe dig Bruger slet ikke barnevogn selv Eller børneseng eller den slags (ved godt at jeg er en særling...)

må man være så fræk og spørge hva du så bruger ?

Anmeld

4. december 2010

Zafir

LenaJohansen skriver:

må man være så fræk og spørge hva du så bruger ?

Slynge, slyngevugge og vores seng

Anmeld

4. december 2010

LenaJohansen

Zafir skriver:

Slynge, slyngevugge og vores seng

hehe okay jeg bruger nu os meget min seng til min prinsesse.. man kan da ikke lade vær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.