Ondt i brysterne nu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. august 2008

Kloster

Ja som om jeg ikke har nok at tænke på...8(
Men de sidste mange dage, har jeg haft ondt i brystern. De spænder og gør ondt ved berøring.

Jeg tager p-piller og tvivler virkelig på, jeg er gravid, men tanken er der da stadig. Men det MAGTER jeg da bare slet ikke lige nu!!!

Har også undersøgt brysterne godt (gør jeg jævnligt) og jeg kan ikke mærke nogle knuder.
Mon jeg skal til lægen(?)
Hva fanden er der nu galt med mig(?)

(H)
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2008

Heidi.

Kære ven!!!!!!!!¨

Stress(?)(?)Kunne det være en mulighed??
Og derudover så går du vel ikke hele tiden og mærker på dem vel??det gør dem også ømme jo..

Men stress kan ændre hele dit cyklusmønster, så måske er det derfor, men få da lige tjekket det alligevel..

(H)

Anmeld

27. august 2008

Nadi

Jeg har hørt at det ikke gør ondt hvis man har en knude i brystet, men jeg skal ikke kunne sige om det er rigtig eller ej.
Og man kan jo også blive gravid selvom man er på p-pller :S Har du taget en test??

-Nadia

Anmeld

27. august 2008

MorCamilla

Kræft knuder gør ikke ondt, (med mindre de trykker på kirtler eller andet inde i brystet) Men hvis det var det, så ville du kunne mærke en knude, det er jeg ret sikker på..

Jeg vil synes at du burde gå en tur til lægen for en sikkerhedsskyld. Man kan aldrig få tjekket sit helbred for ofte..

Men som Heidi også skriver kunne jeg også godt gå hend og tro at det er en eller anden form for stress, du har meget om ørene lige i tiden. Måske det er din krops måde at fortælle dig at du skal sætte tempoet ned i en periode (selv om det er lettere sagt end gjort)

Knus fra Camilla.

Anmeld

27. august 2008

Doktor Doolittle

Kloster skriver:

Ja som om jeg ikke har nok at tænke på...8(
Men de sidste mange dage, har jeg haft ondt i brystern. De spænder og gør ondt ved berøring.

Jeg tager p-piller og tvivler virkelig på, jeg er gravid, men tanken er der da stadig. Men det MAGTER jeg da bare slet ikke lige nu!!!

Har også undersøgt brysterne godt (gør jeg jævnligt) og jeg kan ikke mærke nogle knuder.
Mon jeg skal til lægen(?)
Hva fanden er der nu galt med mig(?)

(H)
Kloster

Hej søde

Smut lige til lægen en tur og bliv checket. Det kan sagtens være stress, men jeg er personligt blevet gravid på p-piller, og når du først har fået tanken er det da bare om lige at få den afkræftet igen. Jeg krydser for dig at alt er ok, det er sikkert stress. Pas nu godt på dig selv ikk søde (L)
(H) fra Tina

Anmeld

27. august 2008

Kloster

Hej piger... Jeg skal bare slet ikke til lægen og have taget en graviditetstest. Tænk hvis den viser, jeg er gravid!! JEG vil virkelig gerne have et barn mere, men SAMMEN med min mand(L) Og han vil ikke have flere:'( Han kender godt mit ønske og han ved også godt, jeg ALDRIG ALDRIG ALDRIG kunne finde på at bare droppe pillerne for mit ønske. Og hvis jeg nu er gravid, skal jeg slet ikke have det at vide 1½ uge før, jeg skal til eksamen, samtidig med, jeg så skal fortælle min mand at jeg altså er gravid og at NEJ jeg vil ikke have en abort. Så vi tager lige een ting af gangen ellers FÅR jeg sgu stress 8D (H) Kloster

Anmeld

27. august 2008

MorCamilla

Det lyder måske som en god ide, at tage eksamen først og det andet bag efter, hvis det stadig gør ondt når du har overstået din eksamen...
Alt held og lykke med det...

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.