Det mentale spring ... 5 uger ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. december 2010

morethanperfect

Heeej girls !

Min ellers så skønne søn , har opført sig underligt de sidste par dage ..

Han har været enormt pylret og vil kun sove når han ligger hos os , hvilket har resulteret i ingen søvn de to sidste nætter :/

Han har grædt , hvor vi ikke har vidst hvad der har været galt , og i nat da han var vågen , lå han bare i mine arme og kiggede på mig ..

Jeg har prøvet alt det han plejer at falde i søvn af .. Har gået rundt med ham pakket svøbt i en dyne , i virkelig lang tid ..

Mit spørgsmål til jer er om det kan være 5 uger springet når han kun er 4 uger ????

Knus <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Malthes mor

Din lille dreng ønsker sin mor for du er lig med tryghed. Og alle ønsker tryghed.

Han er lille og verden er stor og ukendt. Så hold ham, put ham ved siden af dig - lad ham vide at du er der.

Anmeld

4. december 2010

Alberts/

ved faktisk ikke(; for min dreng har ikke haft 5 ugers spring og heller ikke 12 ugers hihi, han har heldigvis ikke læst de bøger med at de får det(;

men din lille dreng er meget trughedskrævende endnu(; óg mor og far er tryghed, så bare giv ham alt den tryghed han vil have(; det sksl nok vende på et tidspunkt, fx kan min søn ikke rigtig falde i søvn sammen med mig mere(han er 13 uger) så det vender nok(;

Anmeld

4. december 2010

morethanperfect

Malthes mor skriver:

Din lille dreng ønsker sin mor for du er lig med tryghed. Og alle ønsker tryghed.

Han er lille og verden er stor og ukendt. Så hold ham, put ham ved siden af dig - lad ham vide at du er der.

Ja men det kan jeg jo desværre ikke hele tiden

Sådan er han bare først blevet nu her .. Han plejer ikke at være sååå pylret ...

Anmeld

4. december 2010

morethanperfect

Alberts/ skriver:

ved faktisk ikke(; for min dreng har ikke haft 5 ugers spring og heller ikke 12 ugers hihi, han har heldigvis ikke læst de bøger med at de får det(;

men din lille dreng er meget trughedskrævende endnu(; óg mor og far er tryghed, så bare giv ham alt den tryghed han vil have(; det sksl nok vende på et tidspunkt, fx kan min søn ikke rigtig falde i søvn sammen med mig mere(han er 13 uger) så det vender nok(;

Ja syns bare det er underlig det er kommet så pludseligt

Ja håber snart det vender , for det er ret hårdt hele tiden at være på ..

Anmeld

4. december 2010

Malthes mor

morethanperfect skriver:

Ja men det kan jeg jo desværre ikke hele tiden

Sådan er han bare først blevet nu her .. Han plejer ikke at være sååå pylret ...

Nej det forstå jeg godt, men hvis du er ved fx at tømme opvaskemaskinen, på wc eller andet og af den grund lige lader ham ligge lidt, så tal højt, fortæl ham hvad du laver eller syng en sang. Så ved han at du stadig er der. Og det er også tryghed.

Da mine drenge var helt små, lå de mange gange i liften, som stod på køkkenbordet. Og så var vi stædig i nærheden af hinanden.

Anmeld

4. december 2010

Alberts/

morethanperfect skriver:

de siger jo at det kommer som et lyn fra en sky fri himmel desværre

men det med søvnen kender jeg lidt til, har max fået 4 timers søvn på 2 dage, da min søn er blevet vaccineret og er syg og ikke vil sove men bare græde,

men det er træls og hårdt, og håber for dig det snart vender(:

har du ikke en kæreste som kan tage lillemanden 1 times tid så du kan få hvilet bare en smugle?

Anmeld

4. december 2010

Malthes mor

morethanperfect skriver:

Sådan er det at have små børn, men tro mig inden længe så skal hele verdenen opleves og så er du bare god, hvis han skal trøstes eller have mad. Nyd tiden...Selvom det er hårdt! Tiden går alt for stærkt, når man har små børn

Anmeld

4. december 2010

morethanperfect

Malthes mor skriver:

Nej det forstå jeg godt, men hvis du er ved fx at tømme opvaskemaskinen, på wc eller andet og af den grund lige lader ham ligge lidt, så tal højt, fortæl ham hvad du laver eller syng en sang. Så ved han at du stadig er der. Og det er også tryghed.

Da mine drenge var helt små, lå de mange gange i liften, som stod på køkkenbordet. Og så var vi stædig i nærheden af hinanden.

Ja okay det var en god idé

Tak

Anmeld

4. december 2010

morethanperfect

Alberts/ skriver:

de siger jo at det kommer som et lyn fra en sky fri himmel desværre

men det med søvnen kender jeg lidt til, har max fået 4 timers søvn på 2 dage, da min søn er blevet vaccineret og er syg og ikke vil sove men bare græde,

men det er træls og hårdt, og håber for dig det snart vender(:

har du ikke en kæreste som kan tage lillemanden 1 times tid så du kan få hvilet bare en smugle?

Ja .. Jo har en kæreste , men han har også været vågen hele natten .. Vi har på skiftevis været oppe med Oscar , men når jeg var oppe kunne han ikke sove osv.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.