Erfaring med lejerbo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. december 2010

Sabrina2014

Heeeeej tøser.

Kæresten og jeg har fået en bolig tilbudt i Vejle, fra Lejerbo, til kun 4385kr om måneden - en 3værelses, på et RIGTIG godt tidspunkt!

Men inden jeg skal kontakte dem, ville jeg høre om der er nogle her, der har erfaringer med Lejerbo, og som muligvis ved noget omkring om man kan installere opvaske- og vaskemaskiner i deres boliger.

Knus

Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

SussieThyssen

Sabrina L skriver:

Heeeeej tøser.

Kæresten og jeg har fået en bolig tilbudt i Vejle, fra Lejerbo, til kun 4385kr om måneden - en 3værelses, på et RIGTIG godt tidspunkt!

Men inden jeg skal kontakte dem, ville jeg høre om der er nogle her, der har erfaringer med Lejerbo, og som muligvis ved noget omkring om man kan installere opvaske- og vaskemaskiner i deres boliger.

Knus

Sabrina

Det er vist meget forskelligt fra boligblok til boligblok.
Lejrbo er udbredt i hele landet, og jeg kender udmærket til dem, men har aldrig selv været lejer hos dem, men jeg kender flere der har været og, som der er det...og de er udmærket tilfredse.
Så der er vist ikke noget at udsætte på dem.
Der er ikke meget andet at gøre, end at forhøre sig om hvordan det forholder sig på det sted hvor du evt skal til at være lejer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. december 2010

slettet_7530

Sabrina L skriver:

Heeeeej tøser.

Knus

Sabrina

Ring og spørg dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.