Hvornår bliver det bedre?
Vi har jo i længe haft problemer i forhold til Alberte og søvn, hun sover generelt ekstremt dårligt (nogle gange kun 2-3 timer afbrudt i løbet af natten). Hun har lidt væske i ørerne, men det kan ikke forklare hende massive søvnproblemer fuldstændig.. Inden hun begyndte at sove dårligt, havde hun kolik/skreg 6-7 timer hver dag.
Hun har været til kiropraktor, zoneterapi, egen læge, øre læge osv osv osv. uden vi kan få en rigtig forklaring på hvad der er 'galt'. Vi har sågar filmet hende når hun ligger og er urolig uden at komme frem til andet end at der må være et eller andet der irriterer hende

SP mener så en stor del af problemerne kan skyldes at hun er meget urolig/hyper aktiv når hun er vågen. Hun er 120% på, og skal have ALT med. Hun kan ikke holde sig i ro, men skal være konstant i bevægelse. Hun er 'sensitiv' over for især lyde, og medmindre det er storebror der råber

så skriiiiger hun hvis der kommer en høj lyd (1. døgn efter fødslen skreg hun bare vi kom til at hoste/rømme os). Hun vil kun spise hvis det er mig der giver hende mad, ellers nægter hun, hun vil kun sove (bare lidt) hvis det er mig der putter, mig der giver sut osv.
Hun er fremme, prøver på at rejse sig ved ting (kommer dog kun op på knæene indtil videre), sidder selv, kommer i kravlestilling, spiser selv mad med fingrene (pincetgreb), pludrer i stavelser, så hun har altså også haft fart på udviklingen..
Ville bare høre om nogen herinde kan nikke genkendende til dette, og evt. svare på hvornår det bliver bedre?? Hvad kan vi gøre for at hjælpe hende (hun vil ikke svøbes, kan ikke lide at have noget tæt rundt om sig, hverken tøj, dyne eller lignende)..