Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle..
Har lige været til 3D/4D scanning idag og det var helt igennem fantastisk oplevelse.. Så tænkte jeg på en ting.. Allr jer der har fået lavet en 3D scanning og har født om i synes det lignede?? Og evt vil ligge billed af 3d billedet og billed sm nyfødt Er bare nysgerrig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lignede på en prik
jeg har svaret ja...
vi fik en scanning i uge 16 allerede.. og damen sagde at hun da vidst havde min næse.. og ganske rigtigt det havde og har hun stadig.. på et af billederne ligger hun desuden og viser peace tegnet... og et af billederne kort efter fødslen gør hun det på samme måde... lidt sjovt synes jeg...
Hvor sjovt.. Var lidt spændt på hvad folk synes..
Kunne lige se en ældre tråd der kom frem lige efter jeg havde oprettet denne.. Og der kan man virkelig se ligheden
Her er lidt billeder af min guldklump, synes hun ligner uden for maven også, eller hva man siger..
1-2: 3D/4D3-4-5: Første mdr6-7: 5 mdr
Tulle Mus skriver: Her er lidt billeder af min guldklump, synes hun ligner uden for maven også, eller hva man siger.. 1-2: 3D/4D3-4-5: Første mdr6-7: 5 mdr
Hold da op Jo det gør hun virkelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128