Vi er her hjemme med et venne hold der bor i gå afstand her til
, de har 3 dreng på 6 , 10 og 11 år
Vi holder det som ungernes fest , mødes kl 16-17 tiden , pynter op og fyre lidt af 
Spiser ved 18 tiden , her er næsten altid 2 retter mad x3 , en børne menu og en for de voksende .
så spiser vi , leger lidt indimellem som det nu passer med retterne , og hygger .
Og er over og lave nytårs løjer ved vores genbo (der dog overvejer at være hos os i år LOL)
Kl 24 er der børne champane og voksen , og reje madder og nutella madder , og så skal der fyres ag , sidste år havde vi bla 5000 knald perler LOL
Ved 2 tiden bliver deres drenge puttet og dem af mine de små der er oppe og Julie plejer at vælge at gå der oxo .
Og så kommer der lidt hårde vare end vin og øl på bordet , jeg drikker aldrig så jeg er klat hvis der er noget med ungerne , men ingen bliver så de ik kan stå på benene 
Ved 4-5 tiden går de hjem LOL
Ungerne bliver her og sover , Alberte står op før fanden for sko på ca 6 max 7 , så ryder jeg op og bonden fjerner krudet fra haven 
Ved 9 - 10 tiden kommer vennerne og spiser morgenmad / frokost , og hjælper med den sidste oprydning , som oxo er vores 5000 stk jule lys ude , og ungerne slapper af med leg og tv og kælke ture .
Så laver vi aftensmad og hygger og ved 20 tiden går de hjem