Mange børn til nytår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Kristina V

Til jer som holder nytår med flere vennepar som alle har børn.

Vi er 4 venne par, 4 små på godt 6-8 mdr, 3 mellem på 3½ år, og en stor på 7 år.
Hva underholder i dem alle med? Nu tænker jeg mest op de 4 "store"?
Og hvordan gør i med putningen?

Vores 4 basser er nogle livlige nogle når de er sammen, så det bliver MAX knald på, plus vi også har de små siden af, og mændende (de er vel os krævende )

Kom glad med jeres nytårs historier...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Kristina V

op...

Anmeld

4. december 2010

Anne85

Ha ha... ja gode råd søges

Anmeld

4. december 2010

mariamiss6

Med på en lytter

Anmeld

4. december 2010

mortilflere

Vi er her hjemme med et venne hold der bor i gå afstand her til , de har 3 dreng på 6 , 10 og 11 år

Vi holder det som ungernes fest , mødes kl 16-17 tiden , pynter op og fyre lidt af

Spiser ved 18 tiden , her er næsten altid 2 retter mad x3 , en børne menu og en for de voksende .

så spiser vi , leger lidt indimellem som det nu passer med retterne , og hygger .

Og er over og lave nytårs løjer ved vores genbo (der dog overvejer at være hos os i år LOL)

Kl 24 er der børne champane og voksen , og reje madder og nutella madder , og så skal der fyres ag , sidste år havde vi bla 5000 knald perler LOL

Ved 2 tiden bliver deres drenge puttet og dem af mine de små der er oppe og Julie plejer at vælge at gå der oxo .

Og så kommer der lidt hårde vare end vin og øl på bordet , jeg drikker aldrig så jeg er klat hvis der er noget med ungerne , men ingen bliver så de ik kan stå på benene

Ved 4-5 tiden går de  hjem LOL

Ungerne bliver her og sover , Alberte står op før fanden for sko på ca 6 max 7 , så ryder jeg op og bonden fjerner krudet fra haven

Ved 9 - 10 tiden kommer vennerne og spiser morgenmad / frokost  , og hjælper med den sidste oprydning , som oxo er vores 5000 stk jule lys ude , og ungerne slapper af med leg og tv og kælke ture .

Så laver vi aftensmad og hygger og ved 20 tiden går de hjem

Anmeld

4. december 2010

Kristina V

mortilflere skriver:

Vi er her hjemme med et venne hold der bor i gå afstand her til , de har 3 dreng på 6 , 10 og 11 år

Vi holder det som ungernes fest , mødes kl 16-17 tiden , pynter op og fyre lidt af

Spiser ved 18 tiden , her er næsten altid 2 retter mad x3 , en børne menu og en for de voksende .

så spiser vi , leger lidt indimellem som det nu passer med retterne , og hygger .

Og er over og lave nytårs løjer ved vores genbo (der dog overvejer at være hos os i år LOL)

Kl 24 er der børne champane og voksen , og reje madder og nutella madder , og så skal der fyres ag , sidste år havde vi bla 5000 knald perler LOL

Ved 2 tiden bliver deres drenge puttet og dem af mine de små der er oppe og Julie plejer at vælge at gå der oxo .

Og så kommer der lidt hårde vare end vin og øl på bordet , jeg drikker aldrig så jeg er klat hvis der er noget med ungerne , men ingen bliver så de ik kan stå på benene

Ved 4-5 tiden går de  hjem LOL

Ungerne bliver her og sover , Alberte står op før fanden for sko på ca 6 max 7 , så ryder jeg op og bonden fjerner krudet fra haven

Ved 9 - 10 tiden kommer vennerne og spiser morgenmad / frokost  , og hjælper med den sidste oprydning , som oxo er vores 5000 stk jule lys ude , og ungerne slapper af med leg og tv og kælke ture .

Så laver vi aftensmad og hygger og ved 20 tiden går de hjem

OMG hele to dage med fart over feltet.. Men det lyder hyggeligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.