Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal have lavet julegave til JanEn sød fotograf skal hjælpe migHåber billederne bliver godt.Men hold op hvor er det bare svært at skulle sende manden hjemmefra nogle timer inden jeg tager afsted, skal jo lige gøres klar osv Har bildt ham ind, der kommer en og skal hjælpe med at slæbe hans gave, og vi skal have pakket den ind haha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Jeg skal have lavet julegave til JanEn sød fotograf skal hjælpe migHåber billederne bliver godt.Men hold op hvor er det bare svært at skulle sende manden hjemmefra nogle timer inden jeg tager afsted, skal jo lige gøres klar osv Har bildt ham ind, der kommer en og skal hjælpe med at slæbe hans gave, og vi skal have pakket den ind haha
hihihi så godt ... bliver en super gave håber vi må se nogle af billederne når du skal være model for en dag
B&J skriver: hihihi så godt ... bliver en super gave håber vi må se nogle af billederne når du skal være model for en dag
det kunne være et par stykker bliver lagt i min album med kode.Vil ikke have de kan findes på nettet Hvis du forstår
Kruse90 skriver: det kunne være et par stykker bliver lagt i min album med kode.Vil ikke have de kan findes på nettet Hvis du forstår
Det kan jeg det er jo privat og ikke bare noget alle skal fløjte over
B&J skriver: Det kan jeg det er jo privat og ikke bare noget alle skal fløjte over
præcis
JUBIIII HAR FÅET BILLEDERNE!WAW siger jeg bare hehe
Kruse90 skriver: JUBIIII HAR FÅET BILLEDERNE!WAW siger jeg bare hehe
Ih! Må vi ikke få en lille smagsprøve! Er super nysgerrig!
Dejligt at du er tilfreds med dem!
AnneBJ skriver: Ih! Må vi ikke få en lille smagsprøve! Er super nysgerrig! Dejligt at du er tilfreds med dem!
jeg kan ikke klippe billederne ud desværreog vil helst ikke sende hele linketMen to sek prøver lige noget andet
kunne desværre ikke gemme demØV bøv men klart nok.Ved ikke hvor vild jeg er med at sende linket.
Kruse90 skriver: kunne desværre ikke gemme demØV bøv men klart nok.Ved ikke hvor vild jeg er med at sende linket.
Nej det forstår jeg godt! Det vigtigste er jo, at du er tilfreds! Er sikker på det er nogle fantastiske billeder!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128