Anbefal en side med babylegetøj og uroer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. december 2010

CA

Er der en side du handler på jeg bare ikke må gå glip af? Eller måske en butik i midtjylland? Jeg skal til at have købt de sidste småting og vil da gerne høre om I kan anbefale noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Benjamins'mor

Babysam. Ønskebørn. Legekæden. Fætter BR. Kærebørn. Toys'R'Ous. Buddy.

- Kan ikke lige komme i tanke om flere.

Og dem ved jeg ligger i midtjylland.

Anmeld

3. december 2010

CA

281210 skriver:

Babysam. Ønskebørn. Legekæden. Fætter BR. Kærebørn. Toys'R'Ous. Buddy.

- Kan ikke lige komme i tanke om flere.

Og dem ved jeg ligger i midtjylland.

Jeg tænkte lidt mere på en lille hyggelig butik med ting ikke alle har. Ikke noget med store kæder. Men det glemte jeg at skrive

Anmeld

3. december 2010

Benjamins'mor

Carina87 skriver:

Jeg tænkte lidt mere på en lille hyggelig butik med ting ikke alle har. Ikke noget med store kæder. Men det glemte jeg at skrive

Puuha, dem tror jeg desværre ikke rigtigt du finder nogle af.

Måske du kan google om de har det nogle steder, men tror kun de har det inde af ved Århus.

Anmeld

3. december 2010

bøgelund

Carina87 skriver:

Er der en side du handler på jeg bare ikke må gå glip af? Eller måske en butik i midtjylland? Jeg skal til at have købt de sidste småting og vil da gerne høre om I kan anbefale noget

har godt nok ikke prøvet at handle der, men syntes de har enormt meget sødt.. Alt muligt hyggeligt.. 

www.gladeunger.dk

Anmeld

3. december 2010

CA

bøgelund1 skriver:

har godt nok ikke prøvet at handle der, men syntes de har enormt meget sødt.. Alt muligt hyggeligt.. 

www.gladeunger.dk

Ja har lige været derinde. den er skøøøn. Lidt dyr... Købte nogle hånddukker jeg laver om til en uro 

Anmeld

3. december 2010

CA

281210 skriver:

Puuha, dem tror jeg desværre ikke rigtigt du finder nogle af.

Måske du kan google om de har det nogle steder, men tror kun de har det inde af ved Århus.

Har googlet og fundet en del. Jeg tænkte bare at det kunne være nogen herinde kendte til sider eller butikker som man ikke lige møder med det første - og som jeg ikke har fundet endnu

Anmeld

3. december 2010

bøgelund

Carina87 skriver:

Ja har lige været derinde. den er skøøøn. Lidt dyr... Købte nogle hånddukker jeg laver om til en uro 

ja, det er det.. men på den anden side, ville jeg hellere give lidt mere, og så have ting andre ikke har. det man køber i babysam og sådanne butikker, det har ALLE bare..  

og der er bare et større udvalg på nettet.. 

Anmeld

3. december 2010

CA

bøgelund1 skriver:

ja, det er det.. men på den anden side, ville jeg hellere give lidt mere, og så have ting andre ikke har. det man køber i babysam og sådanne butikker, det har ALLE bare..  

og der er bare et større udvalg på nettet.. 

enig! Men det blir så også til lidt færre ting... Faktisk finde jeg en del inspiration de steder og syer/hækler det selv. Du har ret i at det er lidt kedeligt at have det alle de andre har.

Anmeld

3. december 2010

bøgelund

Carina87 skriver:

enig! Men det blir så også til lidt færre ting... Faktisk finde jeg en del inspiration de steder og syer/hækler det selv. Du har ret i at det er lidt kedeligt at have det alle de andre har.

og så er der jo slet ikke nogen der har det, hvis du selv er kreativ. syntes da heller ikke der behøver være meget, enkelt er pænest. 

og mon ikke at børneværelset om nogle år er PROPPET op med alt muligt..  

ellers er vægdekoration vildt pænt.. med en tekst du selv laver. det ser så godt ud.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.