Hjælp til vanilje kranse... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Ryberg

Jeg vil gerne bage her i weekenden, og har altid hånd rullet vanilje kranse, da jeg ikke ejer en kød maskine eller kender nogen som har en..

Kender i til et alternativ hvordan man ellers kan  få dem til at blive "ruflede" af udseende som når man kører dem igennem en kødmaskine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Manakauapo

Hvis du har en stor stjernetylle kan du bruge den. Ellers skal du vist ud og købe en kødhakker  Kvickly har dem til 99 kr. i denne uge.

Anmeld

3. december 2010

CamillaValby

KittyGirl skriver:

Jeg vil gerne bage her i weekenden, og har altid hånd rullet vanilje kranse, da jeg ikke ejer en kød maskine eller kender nogen som har en..

Kender i til et alternativ hvordan man ellers kan  få dem til at blive "ruflede" af udseende som når man kører dem igennem en kødmaskine

Jeg købte faktisk sådan en sjov ting til fx vaniliekranse i alstrøm jeg kan ikke huske prisen men det var i hvertfald under 100,- og du kan bruge den til alt. Hvis der ikke er en alstrøm i nærheden så prøv evt. imerco mm.

Anmeld

3. december 2010

Ryberg

Kageteenageren skriver:

Hvis du har en stor stjernetylle kan du bruge den. Ellers skal du vist ud og købe en kødhakker  Kvickly har dem til 99 kr. i denne uge.

har Kvickly en kødhakker til 99 kr. ?

Hvad er en stjernetylle.. der skal vidst googles lidt

takker

Anmeld

3. december 2010

Ina33

Jeg har en kagesprøjte, den er fin til vaniellekranse. Den kostede 100 kr. sidste år i Rema 100. Jeg har dog ikke set dem i år, men mon ikke de har dem et eller andet sted.

Anmeld

3. december 2010

Ryberg

Loppe skriver:

Jeg har en kagesprøjte, den er fin til vaniellekranse. Den kostede 100 kr. sidste år i Rema 100. Jeg har dog ikke set dem i år, men mon ikke de har dem et eller andet sted.

Må lige se mig lidt omkring imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.