37+6 :) (+billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Mor Christa

Yaay.. 38 fulde uger imorgen, og kun tre dage til igangsættelsen Jeg glæder mig heelt vildt, men kan jo på samme tid ikke lade være med at tænke over fødslen; kommer den til at tage flere dage?? bliver det fuldstændig uudholdeligt?? Hvordan kommer det hele til at forløbe?? Ja, for ikke at nævne de "dejlige" tanker; hvordan ser min lille prins ud?? hvor stor er han?? osv osv osv ;D

Jeg er hvert fald super spændt.. Og så lige lidt billeder, som min kæreste tog her den anden dag.. ;P (vi fandt ud af at min mave ser mega sjov ud hvis jeg trækker den så langt ind jeg kan ;P )

Bare en lille update..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Noneother

åårrh hvor dejligt. Så er i ved at ha´det hele klar?

Det må sgu være en sjov følelse at ha´nøjagtig tid på hvornår man skal føde.
-man kan i øvrigt ikke se at du er 38+ skulle jeg hilse og sige

Anmeld

3. december 2010

Mor Christa

Noneother skriver:

åårrh hvor dejligt. Så er i ved at ha´det hele klar?

Det må sgu være en sjov følelse at ha´nøjagtig tid på hvornår man skal føde.
-man kan i øvrigt ikke se at du er 38+ skulle jeg hilse og sige

Jaa, tror faktisk ik vi mangler særlig meget Der er lige  nogle småting der skal købes endnu, men ellers føler vi os godt klar

Haah, ja det er faktisk lidt sjovt at vide hvornår man blir' sat igang, fordi man jo hele graviditeten har gået og tænkt "gad vide om han når at komme ud inden juleaften..." osv Er jo i virkeligheden sat til d 18 december, men grundet svær bækkenløsning blir' jeg så sat igang mandag kl 8

Ihh, jeg synes nu maven fylder godt og er ved at være rigtig træt af den store størrelse, og glæder mig SÅ meget til at "blive mig selv igen" ;D!!

Anmeld

3. december 2010

Noneother

MissChrista skriver:

Jaa, tror faktisk ik vi mangler særlig meget Der er lige  nogle småting der skal købes endnu, men ellers føler vi os godt klar

Haah, ja det er faktisk lidt sjovt at vide hvornår man blir' sat igang, fordi man jo hele graviditeten har gået og tænkt "gad vide om han når at komme ud inden juleaften..." osv Er jo i virkeligheden sat til d 18 december, men grundet svær bækkenløsning blir' jeg så sat igang mandag kl 8

Ihh, jeg synes nu maven fylder godt og er ved at være rigtig træt af den store størrelse, og glæder mig SÅ meget til at "blive mig selv igen" ;D!!

Ja man sidder sgu godt, når man først har sat sig ned. Det husker jeg noget om. -og ligesom jeg fik ad vide dengang, så NYD de sidste par dage uden baby, for når først baby kommer ud, så går der meget længe inden du får en hel nats søvn igen.

Ved ikke hvorfor det altid kommer fuldstændig bag på en.

Mht. fødslen så  for en hurtig overstået fødsel. Det er sgu hårdt hvis det trækker ud over flere dage. men det er jo altid det hele værd i sidste ende

Anmeld

3. december 2010

Kruse90

ihh forstår godt alle dine tanker det hele er så spændende og nyt

for dig.

Og super fine billeder
Jeg glæder mig til at se billeder af bebsen

Anmeld

3. december 2010

Mor Christa

Noneother skriver:

Ja man sidder sgu godt, når man først har sat sig ned. Det husker jeg noget om. -og ligesom jeg fik ad vide dengang, så NYD de sidste par dage uden baby, for når først baby kommer ud, så går der meget længe inden du får en hel nats søvn igen.

Ved ikke hvorfor det altid kommer fuldstændig bag på en.

Mht. fødslen så  for en hurtig overstået fødsel. Det er sgu hårdt hvis det trækker ud over flere dage. men det er jo altid det hele værd i sidste ende

Jaa - prøver sgu at nyde den idste stund hvor det bare er min kæreste og jeg, men det er godt nok svært at nyde den sidste tid hvor baby bare er i maven fordi jeg er simpelthen så spændt på at møde ham efterhånden hehe!

Jeps - håber også at jeg får en nogenlunde fødsel

Anmeld

3. december 2010

Noneother

MissChrista skriver:

Jaa - prøver sgu at nyde den idste stund hvor det bare er min kæreste og jeg, men det er godt nok svært at nyde den sidste tid hvor baby bare er i maven fordi jeg er simpelthen så spændt på at møde ham efterhånden hehe!

Jeps - håber også at jeg får en nogenlunde fødsel

Ja man vil jo gerne møde den lille bandit har har ligget og sparket en i ribbenene så længe. -og så lige sikre sig at de har det helt godt.
Kan huske jeg var næsten panisk angst for at der skulle ske ham noget inde i maven, fordi man jo ikke kunne se ham.

Anmeld

3. december 2010

Mor Christa

Noneother skriver:

Ja man vil jo gerne møde den lille bandit har har ligget og sparket en i ribbenene så længe. -og så lige sikre sig at de har det helt godt.
Kan huske jeg var næsten panisk angst for at der skulle ske ham noget inde i maven, fordi man jo ikke kunne se ham.

haha - sådan har jeg faktisk underligt nok ikke haft det.. Jeg stoler virkelig på at han er super godt beskyttet inde i maven, og er slet ik bange for at mase ham eller noget :O Der er ellers mange der hele tiden spørg om jeg ik er bange for der sker ham noget inde i maven ;P hehe

Anmeld

3. december 2010

Mor Christa

Kruse90 skriver:

ihh forstår godt alle dine tanker det hele er så spændende og nyt

for dig.

Og super fine billeder
Jeg glæder mig til at se billeder af bebsen

yaay - glæder mig også helt vildt til at vise ham frem Og til at se ham selv - selvfølgelig ;P hehe.

Taak - krydser også fingre for mig selv en smule hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.