Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bedst som jeg er ude og gå med min dejlige hund Diablo kommer der 4 børn/teengagere gående imod mig med en lille hvalp af racen labrador (tror jeg det er)... 2 drenge og 2 piger, og drengene gemte sig væk og fandt nogen isklumper og tog dem op og da pigerne kom tæt nok på, røg 2 store isklumper og mere til i hovedet på begge piger, og i hovedet på hunden, og pigen som går med hunden taber snoren og hunden løber hen til diablo og mig, i frygt.. Jeg samler snoren op og går hen og siger til dem at det der det var rigtigt tarveligt og at jeg går til pigens forældre med det, pigen som er ejer af hvalpen, havde en (tror) det var en lille flænge under øjet efter sammenstødet med isklumpen... og var på nippen til at bryde helt sammen! gav snoren til pigen og bad hende om at gå hjem og få tjekket sit øje, og få kigget veninden igennem os samt hunden... Ej hvor blev jeg altså tosset...ved at de 2 knægte før har kastet isklumper efter mig og Diablo... Er godt klar over at det har været ment i leg men hold kæft hvor blev jeg sur ved ikke hvad jeg ville med emnen men havde bare lige brug for at komme ud med lidt raseri...vidste ikke rigtigt hvad jeg skulle gøre. gik helt i stå ... synes bare det var så tarveligt gjort og rigtig rigtig ondt... øv altså
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes det er iorden at man kaster med snebolde i sjov, men isklumper, det er bare ikke iorden.
281210 skriver: Jeg synes det er iorden at man kaster med snebolde i sjov, men isklumper, det er bare ikke iorden.
lige præcis... snebolde er iorden, så længe det ikke bliver til en stor vasker! men det med isklumperne!!! ejjjj man! jeg sku virkelig styre mig for ikke at flippe helt ud ;(
sne leg gør mig ikke noget, men det skal ikke gå ud over en stakkels lille hund, nix om det skal unge mennesker har bare ingen hjerne nu om dage
av av tarvelige drengeDe mente det nok ikke ondt. Men de ramte uheldigt
Alberts/ skriver: sne leg gør mig ikke noget, men det skal ikke gå ud over en stakkels lille hund, nix om det skal unge mennesker har bare ingen hjerne nu om dage
nej gør de ikke altid... er bare så bange for at den lille hund vil hade fremover at gå forbi det område fordi den tror den får noget i hovedet igen
Kruse90 skriver: av av tarvelige drengeDe mente det nok ikke ondt. Men de ramte uheldigt
nej tror heller ikke de mente det ondt, men da de grinte efter de havde ramt pigerne det gjorde bare et eller andet i mig, for jeg ku høre at den ene pige råbte og skreg rigtig højt fordi det har jo gjort ondt... især med de smæk der var på... det var jo som at se når børn spiller håndbold
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128