institutioner i valby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. august 2008

sandra+elias

hej derude...

Er der mon nogle forældre som bor i valby og har erfaringer med forskellige institutioner?

Vi er selv næsten lige flyttet hertil og ville egentlig gerne vide lidt om institutionerne inden man sende sit barn afsted i en. Vores søn skal forhåbentlig starte i vuggestue/intg. d.1 dec, men jeg synes det var meget svært at vælge hvilken man skulle søge, da man jo ikke kender noget til stederne. Vi var ude og besøge nogle steder, men jeg er ikke sikkert på at de 20 min man var der, gav et fair billede af institutionen.

måske der er nogle er jer der har erfaringer?

sandra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2008

Smølf

Hej Sandra,

Vi har vores søn i den integrerede institution, der hedder Isbjørnen. Den kan jeg varmt anbefale:). Den ligger lige i centrum af valby.
Nu går vores søn i vuggestue endnu og jeg har kun positive ting at sige om den... Meget søde og kærlige pædagoger, fine lokaler og legeplads og en god pædagogik.

Institutionen er meget populær, så hvis jeg var jer, ville jeg gå ind på københavns kommunes hjemmeside og se ventelisterne for de forskellige vuggestuer. Vi fik først tilbud til den da Sebastian var 16mdr!
Så kan i jo prioritre lidt efter det.

I kan også kigge forbi vuggestuens hjemmeside: www.isbjørnen.dk

Og velkommen til valby... skøn bydel ikke?

KH Neta og Sebastian -som på bor på valby langgade:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.