Preggers, that´s me!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. december 2010

ooo

Kom til at prale af at jeg ikke havde kvalme eller noget i min sidste tråd, og hvad sker der så? Jeg begynder at kaste op senere samme dag.

Så jeg har nu fået et nyt, virkeligt smukt accessorie der står godt til ALT; en sprithvid opvaskebalje til at ofre sig i, til de fantastiske øjeblikke hvor jeg ikke lige når på toilettet.

Det værste er simpelthen kød og kager. Meget mærkelig kombination, men kan slet ikke have det. Og nu er jeg ved at kaste op bare af at skrive om det. Bagte en ordentlig røvfuld julekager med mine veninder sidste søndag, og kan slet ikke have tanken eller lugten af dem, for ikke at tale om synet af dem.

Ellers går det super, jeg sover stadig meget, men det er okay.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Vingummien

Metchen skriver:

Kom til at prale af at jeg ikke havde kvalme eller noget i min sidste tråd, og hvad sker der så? Jeg begynder at kaste op senere samme dag.

Så jeg har nu fået et nyt, virkeligt smukt accessorie der står godt til ALT; en sprithvid opvaskebalje til at ofre sig i, til de fantastiske øjeblikke hvor jeg ikke lige når på toilettet.

Det værste er simpelthen kød og kager. Meget mærkelig kombination, men kan slet ikke have det. Og nu er jeg ved at kaste op bare af at skrive om det. Bagte en ordentlig røvfuld julekager med mine veninder sidste søndag, og kan slet ikke have tanken eller lugten af dem, for ikke at tale om synet af dem.

Hehe man skal aldrig snakke om sådan noget, for så kommer det jo til en

Jeg kunne heller ikke have lugten af kød og her var det så også parfume, jeg kastede op af det. Så alt blev uden parfume, og kæresten dengang måtte helst ikke bruge deo i nærheden af mig

Anmeld

3. december 2010

otlitrom

Stor krammer til dig, min gravide buddy!! Du virker til at være lidt hårdt ramt. Men jeg er sikker på det går over. Om ikke andet, så om ca 8 mdr, plus minus!

Her er min næse blevet som en sporhunds, og jeg kan SLET ikke have lugten af sæber og parfumer Bjørnen havde smurt ansigtet i creme igår, da jeg kyssede ham farvel om morgenen. Fik lidt creme på næsen, og var hele formiddagen ved at kaste op! Jeg kan bare ikke udstå lugte!

Jeg håber snart det lægger sig lidt søde, så du kan nyde julen!

Anmeld

3. december 2010

Skouboe

kitty skriver:

Stor krammer til dig, min gravide buddy!! Du virker til at være lidt hårdt ramt. Men jeg er sikker på det går over. Om ikke andet, så om ca 8 mdr, plus minus!

Her er min næse blevet som en sporhunds, og jeg kan SLET ikke have lugten af sæber og parfumer Bjørnen havde smurt ansigtet i creme igår, da jeg kyssede ham farvel om morgenen. Fik lidt creme på næsen, og var hele formiddagen ved at kaste op! Jeg kan bare ikke udstå lugte!

Den havde jeg også under begge graviditeter - det værste var næsten at jeg ikke kunne holde lugten af varmt vand ud... det gjorde det ret kompliceret at gå i bad...

Anmeld

3. december 2010

Skouboe

Metchen skriver:

Jeg fandt ud af at det hjalp rigtigt meget på kvalmen at have en rulle kiks og en flaske vand stående på natbordet og spise og drikke lidt inden jeg satte mig op..

Eller er det gyldne råd - iøvrigt gennem hele graviditeten: "Eyes on the prize..."

Husk på hvorfor du gør det, når tingene er trælse..

Anmeld

3. december 2010

ooo

Tulipan skriver:

Hehe man skal aldrig snakke om sådan noget, for så kommer det jo til en

Jeg kunne heller ikke have lugten af kød og her var det så også parfume, jeg kastede op af det. Så alt blev uden parfume, og kæresten dengang måtte helst ikke bruge deo i nærheden af mig

Det er så vildt at det bare kommer af at tænke på det eller skrive om det.

Og ja, har sgu lige kastet op af at skrive det her. ØV.

Anmeld

3. december 2010

Vingummien

Metchen skriver:

Det er så vildt at det bare kommer af at tænke på det eller skrive om det.

Og ja, har sgu lige kastet op af at skrive det her. ØV.

Det lyder som mig dengang. Jeg kunne ikke gå i et sølle bad uden jeg skulle hilse på wcet.

Anmeld

3. december 2010

ooo

kitty skriver:

Årh kitty, jeg ved faktisk ikke engang om det her er slemt?

Kan bare huske at læse om Trines graviditet, hvor hun ikke lavede andet end at kaste op. Jeg kan godt gå i et par timer uden at kaste op, men hvis jeg så kommer til at tænke på de ting jeg ikke kan med, eller ser reklamer med det, så kommer jeg til at kaste op.

Havde en ide om at jeg først ville sige det til mine forældre, og Nillers forældre når jeg er tre måneder henne, men ved ikke om jeg er i stand til at klare julen uden at de opdager jeg er gravid.

Anmeld

3. december 2010

ooo

Skouboe skriver:

Jeg fandt ud af at det hjalp rigtigt meget på kvalmen at have en rulle kiks og en flaske vand stående på natbordet og spise og drikke lidt inden jeg satte mig op..

Eller er det gyldne råd - iøvrigt gennem hele graviditeten: "Eyes on the prize..."

Husk på hvorfor du gør det, når tingene er trælse..

Det er bare så mærkeligt at have det sådan her, når jeg ikke rigtig har fattet at jeg er gravid endnu. Har ikke været ved lægen endnu, så indtil videre er det rimeligt fremmed for mig at JEG er gravid.

Anmeld

3. december 2010

msax

Man hvor jeg har jeg ondt af jer tøser - hvpr må det være helvede at skulle matche tøj med en spand.

Jeg kan prale med at have haft to dejlige graviditeter, omend jeg selvfølgelig var ved at falde omkuld af træthed under dem begge.

håber virkelig i får nogat at spise, der er næsten lige meget hvad det er - bare det er noget. silk og kager er bedre end ingenting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.