Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Metteog velkommen til - celine.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Velkommen til.
Er selv 25 og har en dreng på snart 10 måneder.
hjertelig velkommenHåber du bliver rigtig glad for at være her. Det er en utrolig dejlig side, med en masse søde menneskerMen pas på Man bliver dybt afhængig.Jeg hedder Carina, er 20 år. Bor sammen med min kæreste. VI har forsøgt at få vores drømme baby siden april o9. Vi er på vej i behandling, som forhåbelig med start her i starten af det nye år.Jeg er moderator her på baby, sammen med en håndfuld andre søde piger. Vi hjælper Henrik ( som ejer siden ) med at holde en god tone, validere billeder osv. Kram
A-Lilje skriver: Ja, nu har jeg i efterhånden laaang tid fulgt med fra sidelinjen, så nu skulle det være Jeg hedder Mette, er 25 år, studerende og har en dejlig datter på 6 måneder. Jeg har faktisk aldrig haft en profil på et debatforum før, så for mig har det krævet lidt overvindelse at oprette denne profil. Det er nok bare tanken om, at debattere og snakke med folk, som jeg ikke har mødt... Men det kommer jeg for håbentligt hurtigt over Hilsen Mette
Ja, nu har jeg i efterhånden laaang tid fulgt med fra sidelinjen, så nu skulle det være
Jeg hedder Mette, er 25 år, studerende og har en dejlig datter på 6 måneder. Jeg har faktisk aldrig haft en profil på et debatforum før, så for mig har det krævet lidt overvindelse at oprette denne profil. Det er nok bare tanken om, at debattere og snakke med folk, som jeg ikke har mødt... Men det kommer jeg for håbentligt hurtigt over
Hilsen Mette
Hej Mette.
Velkommen til siden. Pas på, man kan nemt bliver afhængelig af alle de gode råd som er her, så der kan gå maange timer.
Mvh. Mette, som også kommer fra Århus.
Hejsa og velkommen til
Go' fornøjelse
Tusind tak - sikke en dejlig velkomst
glæder mig også helt til at være med... Indtil nu har jeg jo kun læst med herinde Lige nu sidder jeg dog med en opgave, som skal afleveres d. 16. december, så jeg har lidt travlt... Specielt med en pige som ikke sover mere end maks 45 min af gangen om dagen... Så det er ikke sikkert jeg er her så meget lige det første stykke tid. Men så har jeg da en overspringshandling
Velkommen til..
Hej Mette velkommen til siden.
Jeg hedder Jane, har en datter på snart 2 år og er studerende..
Hej Mette
Velkommen til, håber du bliver glad for at være herinde
Glædelig jul
Velkommen til, håber du bliver lige så glad for siden som jeg har været indtil nu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128