Hekseri & Magi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. december 2010

Anonym trådstarter

Tror du på hekseri og magi?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Dinna88

Ikke som sådan. Jeg tror der er mere end hvad vi kan se, men jeg er ikke religiøs. Men om folk kan trylle? Det tvivler jeg nok lidt på. Men jeg tror på at der kan overføres energier som kan være både positive og negative

Anmeld

3. december 2010

oo

uha, det ville være et frygteligt kedeligt og trist sted, hvis der ikke var lidt hekseri og magi til stede, hvis du spørger mig

Anmeld

3. december 2010

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Årh, altså nu ved jeg ikke lige hvordan jeg skal formulere det. Altså jeg gad gerne vide hvordan sådan en som Rune Klan tryller, men alligevel tror jeg ikke rigtigt på det. Tror bare det er ren overtro.

Anmeld

6. december 2010

Barbamama

Ja!!!!

Anmeld

6. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nejda..men jeg ved at energier kan samles og bruges negativt eller positivt, og derved bruges/misbruges til at præge omgivelserne.
Dette forenet med folks mere eller mindre modtagelige sind, kan man manipulere/suggesere verden omkring sig.
Alt består at handling og konsekvens, og energi består af bølger. Samtidigt består energien også af negative og positive bølger, som påvirker alt omkring sig.
Når mennesker har et mørkt og negativt sind kan de via deres negativitet påvirke deres omgivelser til en mængde negative handlinger og oplevelser, og derigennem, kan man få den opfattelse, at det virker som magi og hexeri....det samme gælder naturligvis også omkring positive handlinger og oplevelser.
Jo mere bevidst det enkelte menneske er omkring disse ting, jo mere kan det bruges/misbruges.
Woodoo er til eksempel en massiv blanding af lige dele negative handlinger, tanker, psykologi og naturmedicin, men har intet med magi eller hexeri at gøre.
Gamle dages "onde øjne" er lige dele negative handlinger, psykologi og naturmedicin.
Men hexeri og magi er det ikke.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.