Da jeg fik min dreng for 3½ år siden, fik jeg en diskusprolaps i min lænd, en meget stor en som jeg var meget plaget af i 2 år efter, men hård træning gjorde at mine smerter gik væk det meste af tiden. I marts valgte jeg at få en scanning da jeg ikke helt turde at gå igennem en graviditet igen hvis min ryg ikke kunne holde til det, overlægen ville helt sikkert råde mig til at få en mere da det ikke kunne skade den.
Har så været sygemeldt de sidste 2 mdr. da jeg har en stor blodansamling i underlivet og bløder rigtigt meget. Havde lidt bækkenløsning sidste gang og har fået det igen, så idag havde jeg en tid ved lægen da mit venstre ben konstant sover og jeg mister følelsen i benet. Min læge sagde så at han desværre var nød til at kontakte Ringe rygcenter igen da han var sikker på det er diskusprolapsen den er helt gal med, øv øv er godt nok slået helt ud, og så oveni venter jeg bare på MD den 14 så jeg kan få ses den blodansamling om den er der endnu.
Og ikke nok med det så må jeg ikke arbejde før jeg har født og det er bare mega træls, og så lå der brev idag fra jobcentret om opfølgning da jeg er sygemeldt, så nu er jeg nervøs over det, og skal lige siges jeg har fastjob.. Øv øv synes mit gode julehumør er blevet til at jeg er mega ked af det
Undskyld det blev så langt men havde lige brug for lidt luft...
Anmeld