wamse skriver:
Jeg skulle i morgen tage bilen op til min datter far og hans forældre, hvor vi skulle blive til i overmorgen. Jeg har lige nu meldt afbud og 2 årsager:
- jeg er lidt nervøs for vejforholdene, da det er 200 km hver vej vi skal køre, og de lover mere nedbør søndag, hvor jeg altså også skal nå hjem og ordne nogle ting i forbindelse med studiet.
- Vores datter har i den seneste tid haft en dårlig periode, hvor hun er begyndt at tisse og lave i hendes bukser, og hun virker bare rigtig træt(hun sover lige nu på sofaen), så jeg vurderede at hun ville have bedst af en rolig weekend, hvor hun ikke skulle være så meget på, som hun er der oppe, hvor ingen af dem har haft den vilde kontakt med hende i lang tid. Det er først 3 gang i morgen at far skal se hende siden maj måned. Pædagogen i børnehaven sagde til mig i dag, om min datter måske havde brug for en hjemme weekend i stedet for......
Men bliver altså i tvivl om det er forkert at aflyse samværet i morgen
Hvad synes i, og spørg endlig, hvis der er nogle ting jeg skal uddybe.....
Jeg syns det er HELT okay at du aflyser samvær.. Især pga hvad pædagogen har rådet jer til..
Din datter har brug for ro.. Det med at hun er begyndt at lave i buksene, kan have en STOR sammenhæng med at hun skal se/har set hendes far.
min lillebror var altid meget utryg når vi var på besøg hos vores far og ville kun med hvis jeg var der.. Han var vådlægger til han var omkring 10 år.
Knus og kan i nu have en stille og rolig weekend

Stort Knus
Anmeld