MAS Baby-Watcher (fetal dopple)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.961 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. december 2010

karina pigen

Hej alle sammen..

jaa så nærmere vi os termin ( små 5 uger) og  derefter fr jeg nok ikk brug for denne ellers uundværlige baby watcher som jeg købte i starten af min graviditet..

Denne Baby-Watcher, som i fagsprog kaldes for fetal doppler, er godkendt til hjemmebrug og tilsvarende apparatur anvendes i dag af jordmødre og læger.

Ved hjælp af ultralyd kan du nu selv fra omkring 12. uge af graviditeten høre barnets hjertelyd og få vist antallet af hjerteslag i minuttet på displayet.

• Giver tryghed i graviditeten
  • Nem at anvende
  • CE mærket
  • Dansk brugsanvisning
  • Anvendes bl.a. på norske jordemødre centre
  • Bruger et almindelig 9v batteri

nypris er 1500...

har været brugt til i  siden min 11 uge..

sælges for 650 plus porto.. dog vil jeg helst først af med den når der er få dage til termin..

MAS Baby-Watcher- Click to close

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

morjuni11

Hej Karina

Den kunne jeg godt være interesseret i  Går ud fra at den virker som den skal selvfølgelig, og at der ikke er nogen fejl eller noget ved den 

Er det nemt at finde -lyden?

Det passer mig fint, at det først bliver hen midt januar at jeg modtager den, hvis det er fint for dig? Jeg bor nemlig i Grønland, men kommer hjem på besøg i midt/slutningen af januar 

vh Janni

Anmeld

21. december 2010

karina pigen

morjuni11 skriver:

Hej Karina

Den kunne jeg godt være interesseret i  Går ud fra at den virker som den skal selvfølgelig, og at der ikke er nogen fejl eller noget ved den 

Det passer mig fint, at det først bliver hen midt januar at jeg modtager den, hvis det er fint for dig? Jeg bor nemlig i Grønland, men kommer hjem på besøg i midt/slutningen af januar 

vh Janni

den virker som den skal.. bare i med et nyt batteri..

og nej synes ik det svært at finde lyden..  synes den er helt fantatisk og har været for mig en stooor tryghed..

Anmeld

21. december 2010

karina pigen

morjuni11 skriver:

Hej Karina

vh Janni

der hørte noget gel med men det har jeg smidt ud da det var fyld med en masse pis.. så jeg har bare brugt baby olie.. og det fungere ganske fint

Anmeld

22. december 2010

morjuni11

Hej igen

Jamen jeg vil gerne købe den. 

Jeg kommer til Aalborg den 25/1. Er der mulighed for at få den sendt dertil - op til mine forældre? 

Hvordan med betalingen? Ja, jeg er helt ny herinde.. Så skal lige hjælpes lidt 

vh Janni, som glæder sig til at høre bebsens -lyd igen 

Anmeld

22. december 2010

karina pigen

morjuni11 skriver:

Hej igen

Jamen jeg vil gerne købe den. 

Jeg kommer til Aalborg den 25/1. Er der mulighed for at få den sendt dertil - op til mine forældre? 

Hvordan med betalingen? Ja, jeg er helt ny herinde.. Så skal lige hjælpes lidt 

vh Janni, som glæder sig til at høre bebsens -lyd igen 

du laver en bank overførelse til mig 650 plus portoen.. og så snart pengene står på min konto sender jeg den hjem til dine forældre.

Anmeld

22. december 2010

morjuni11

ved du noget om hvad den vejer, eller kan du veje den for mig? så jeg kan undersøge hvad det koster at sende den frem til mig 

sender du en mail til mig herinde med dine bankoplysninger - og så kan du få mine forældres adresse også..? Så overfører jeg pengene i starten af det nye år... 

Anmeld

22. december 2010

karina pigen

morjuni11 skriver:

ved du noget om hvad den vejer, eller kan du veje den for mig? så jeg kan undersøge hvad det koster at sende den frem til mig 

sender du en mail til mig herinde med dine bankoplysninger - og så kan du få mine forældres adresse også..? Så overfører jeg pengene i starten af det nye år... 

jeg ville nok sende den forsikret.. så det nok ca 50 kroner.. men finder lige ud af det

Anmeld

22. december 2010

morjuni11

okay - tak for det 

Anmeld

22. december 2010

karina pigen

morjuni11 skriver:

okay - tak for det 

en pakke der vejer max 2 kg koster 75 kroner som alm pakke.

det er dit valgt om den så skal sendes forsinkret det bliver bare dyre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.