kede tråd -- hvad laver i ? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. december 2010

NessaXenia

hej pigerne,

jeg ligger bare derhjemme med en omgang influenza efter jeg har taget mig selv i nakken og fået ordnet vasketøj, støvet af og støvsuget og købt en enkel julegave til kæresten, dog 500 kr over aftalte budget. men altså.. den var på tilbud den parfume han ønskede sig af sin søster som så arbejder i byens Matas så jeg kunne ikke sige nej nu den var så billigt i stor størrelse..

Sidder nu i sofaen med Fanta sodavand og mine ynglings chips, med tæppe og bærbaren på skødet og hunden sovende ved siden af.. og selvfølgelig tv3 i baggrunden

venter på manden har fri her kl 16, og vi skal til Holbæk i aften kl 19.30 med min mor og se min lillesøsters vinter danseopvisning..

Men hvad med jer ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

ekzunz

Nina Sophia skriver:

hej pigerne,

jeg ligger bare derhjemme med en omgang influenza efter jeg har taget mig selv i nakken og fået ordnet vasketøj, støvet af og støvsuget og købt en enkel julegave til kæresten, dog 500 kr over aftalte budget. men altså.. den var på tilbud den parfume han ønskede sig af sin søster som så arbejder i byens Matas så jeg kunne ikke sige nej nu den var så billigt i stor størrelse..

Sidder nu i sofaen med Fanta sodavand og mine ynglings chips, med tæppe og bærbaren på skødet og hunden sovende ved siden af.. og selvfølgelig tv3 i baggrunden

venter på manden har fri her kl 16, og vi skal til Holbæk i aften kl 19.30 med min mor og se min lillesøsters vinter danseopvisning..

Men hvad med jer ??

Jeg sidder i sofaen med Pepsi Max, snebolde, katten ved siden af og baby.dk.....

Jeg har lige stortudende måtte ringe til min mor og fortælle at hun altså selv måtte klare kagen til deres 40 års bryllupsdag i morgen. Jeg havde lovet at bage, men jeg har vist taget munden for fuld.... Så nu kan jeg stille og roligt mærke at roen kommer tilbage i maven, og det er rigtigt rart.

Og så sner det heeeelt vildt her i Nordsjælland

Anmeld

3. december 2010

Sesse89

Jeg sidder lidt på nettet imens lille pigen sover og tørretumbleren køre med en maskine vasketøj der skal lægges sammen en gang

Jeg er stolt af mig selv at jeg endelig tog mig sammen og fik vasket gulv på begge etager Så jeg belønner mig selv med en sodavand.

Iaften kommer kæresten hjem på weekend for håbenlig til normal tid og ikk først 2 timer sener som han snakkede om.

Anmeld

3. december 2010

Benjamins'mor

Nina Sophia skriver:

hej pigerne,

Men hvad med jer ??

Jeg ligger under dynen på sofaen og ser vejret. Samtidig med jeg sidder lidt her p baby.dk og facebook.

Anmeld

3. december 2010

Sabina92

Nina Sophia skriver:

hej pigerne,

Men hvad med jer ??

Det lyder da hyggeligt ^^..

Jeg er lige kommet hjem fra Randers har vært ude og købe nyt tv, så skal jeg vidst til at bage en bette kage vi kan hygge med her i eftermiddag mens det nye tv afprøves

Anmeld

3. december 2010

otlitrom

Jeg sidder her med en cola og resterne af pizzaen fra igår Jeg er lige kommet hjem efter arbejde, det har været en lang hård uge, og det kan jeg begynde at mærke (det niwer af hewled til i undervognen)

Jeg tror jeg skal have mig en eftermiddagslur, og så vil jeg se noget meningsløst tv og glæde mig over at have weekend. Og glæde mig til at ham den dejlige kommer hjem omkring kl 17.

God weekend allesammen!

Anmeld

3. december 2010

B&J

Har lige spist en appelsin og ovejer af hoppe ud af dyen og håret op også ud og hente min søn vi skal ned til bedste i dag min søster er kommet hjem fra london og der er gaver til lille manden JUBII

Anmeld

3. december 2010

MariaJ

Ih, hvor I hygger allesammen. Jeg nyder en kort slapper i sofaen med kaffe og chokolade fra slikskabet, mens Johanna sover middagslur og hunden sidder udenfor og gumler på en tørret fisk (som hun altså synes er den vildeste lækkerbisken). Man ved aldrig hvor længe smilefjæset på babyalarmen varer, så det er bare om at nyde det, for om lidt går det løs igen med spas og løjer og kravlende, pilfingret baby allevegne.

Anmeld

3. december 2010

saxa

Jeg har lige sendt husbonni ud af døren, han skal til firma julefrokost og til "forfest" hos en kammi inden.. Så han starter tidligt.. Begge unger sover middagslur, så jeg øjnede lige chancen for at stene lidt her på nettet - med "Dagens mand" i baggrunden og overvejer om jeg lige skal gå ud og lave en kop kaffe.. (Og tage et par stykker hjemmelavet konfekt)

Anmeld

3. december 2010

blomst84

Jeg ligger på sofaen og ser dagens mand, med en Mathilde kakao skal støvsuge lige om lidt da kærestens mormor kommer og ser vores nye hus inden vi skal til fødselsdag hos svigermor i aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.