Oooha :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Anonym trådstarter

Var ved lægen igår...
Mit medicin virker stadig ikke ordentligt, derfor skal jeg nu sættes op i dosis IGEN! Jeg har aldrig før fået meget af den medicin... samtidig skal jeg af med de nye "akut" piller, som har været dem der har holdt mig oppe
OG... så skal jeg på sygehuset til alle mulige tjek af blodprøver, ekg, stofskifte m.v.
Samtidig skal jeg have ny blodtryksmedicin da de ikke virker ordentlig.... havde ellers håbet på bedring nu hvor cigaretterne er lagt på hylden.
Det giver så endnu flere hospitalsbesøg..

Jeg kan simpelthen ikke overskue det i forhold til mit arbejde

Synes bare ikke der er andet end bøvl, sygdom, medicin og undersøgelser lige for tiden

En positiv ting er at jeg vist har fundet ud af hvad jeg gerne vil læse... skal lige tjekke lidt mere, om jeg evt. kan få merit eller noget.... og så søger jeg ind, med start til sept. 2011!

Lige endnu et pjevse indlæg fra mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

msax

Man kan sige og syntes meget - men pjevset er du ikke. Du er en sej kvinde der kæmper sej kamp som jeg er helt sikker på du nok skal vinde.

Ja gu er det hårdt med tjek, men både du og jeg og alle de andre ved at livet ikke altid er nemt, men ALT godt kommer til den der venter. Og det er sku lige før jeg vil mene at den der venter længst er den der får det bedste.

hvor er det fedt at høre du har fundet ud af hvad du vil læse. Er det noget du vil dele med os andre, eller skal du lige lure lidt videre på merit mulighederne inden du røber dine fremtidsdrømme.

Sender dig et stort kram

SMIL fra mette

Anmeld

4. december 2010

sarahb

ihh hvor jeg håber medicinen så kommer til at virke, så du kan komme ovenpå igen og forhåbenligt ha lidt ro på med alt det læge besøg osv.

Ej hvor fedt med udd. Det er altid så dejligt at finde ud af hvad man vil i livet.

Anmeld

4. december 2010

Anonym trådstarter

msax skriver:

Man kan sige og syntes meget - men pjevset er du ikke. Du er en sej kvinde der kæmper sej kamp som jeg er helt sikker på du nok skal vinde.

Ja gu er det hårdt med tjek, men både du og jeg og alle de andre ved at livet ikke altid er nemt, men ALT godt kommer til den der venter. Og det er sku lige før jeg vil mene at den der venter længst er den der får det bedste.

hvor er det fedt at høre du har fundet ud af hvad du vil læse. Er det noget du vil dele med os andre, eller skal du lige lure lidt videre på merit mulighederne inden du røber dine fremtidsdrømme.

Sender dig et stort kram

SMIL fra mette

Jeg tror bare det stresser mig mere end godt er, med det job jeg har, fordi jeg jo ved at forældrene står uden mulighed for pasning når jeg skal haev fri/er syg osv.

Uddannelse holder jeg for mig selv Ihvertfald indtil jeg, forhåbentlig, er optaget på studiet...
Men det er noget jeg har snakket om i flere år og nu ser det ud som om at muligheden kunne være der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.