Brænder snart sammen (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Thereseh

I sidste uge, var jeg på Hvidovre til kontrol, fordi jeg havde haft  en blødning. Alt var dog ok. 
Har døjet med hovedpiner og hjertebanken, og i dag var jeg så igen til læge. Mit blodtryk er for højt, så nu skal jeg igen til Hvidovre i næste uge, til mere kontrol og evt. medicinsk behandling.

Oveni hatten, har jeg fået indkaldelse fra både a-kassen og jobcenter (er desværre arbejdsløs) om møder i næste uge, og jeg skal forberede en masse papirarbejde til begge møder.

Tirsdag skal jeg til NF scanning, og det glæder jeg mig til.

Men nu sidder jeg med dundrende hovedpine og tårer i øjnene og kan slet slet ikke overskue noget som helst. Indtil nu har min graviditet været dejlig, bortset fra alle de breve man bliver bombarderet med om en masse undersøgelser man skal til, og jeg har lægeskræk.... Nå ja, skal til psykolog mandag, til behandling for min angst for hospitaler og læger.....

Tror bare jeg lægger mig i fosterstilling under dynen. Æv.

Undskyld jeg brokker......  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Maise

HAr du overvejet at få en ssygemelding fra din læge ?? det kan måske give lidt mere ro på så du ikke skal rende på jobcenteret og  a-kassen.

Anmeld

3. december 2010

Thereseh

Maise skriver:

HAr du overvejet at få en ssygemelding fra din læge ?? det kan måske give lidt mere ro på så du ikke skal rende på jobcenteret og  a-kassen.

Hej du. Jeg tror næppe et forhøjet blodtryk er grund nok til en sygemelding. Det er bare død ærgerligt at det hele skal ramle sammen i samme periode. Forhåbentligt får jeg fred fra a- kasse og jobcentre når jeg har været til møderne.

Anmeld

3. december 2010

Maise

Thereseh skriver:

Hej du. Jeg tror næppe et forhøjet blodtryk er grund nok til en sygemelding. Det er bare død ærgerligt at det hele skal ramle sammen i samme periode. Forhåbentligt får jeg fred fra a- kasse og jobcentre når jeg har været til møderne.

hmm ja når man er gravid er man ekstra sensibel. måske du trænger til kæresten kræser om dig

Anmeld

3. december 2010

Thereseh

Maise skriver:

hmm ja når man er gravid er man ekstra sensibel. måske du trænger til kæresten kræser om dig

Ja, kæresten har allerede tilbudt at lave mad og nusse om mig. Dejligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.