romandisk aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. december 2010

anjaditte

Jeg overvejer i disse dage, at sende børnene hjem til mine forældre, og lave en dejlige middag for to.

Men hvad skal jeg lave? Jeg vil bare give min mand en skøn aften og vise ham at jeg elsker ham overalt på jorden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

frk Jensen

anjaditte skriver:

Jeg overvejer i disse dage, at sende børnene hjem til mine forældre, og lave en dejlige middag for to.

Men hvad skal jeg lave? Jeg vil bare give min mand en skøn aften og vise ham at jeg elsker ham overalt på jorden

årh hvor lyder det bare hyggeligt..

Kæresten og jeg skal også have kæreste aften i aften

Min søn er feber syg, men mormor vil gerne nusse om ham alligevel. GO GO GO GO for gode bedsteforældre

Vi skal ud og spise på den kinesiske, og så hjem og putte bag efter og se en masse gamle julefilm..

Hva med at lave noget lækkert mørbrad i flødesovs, ris og salat til? eller raclette... det er SÅ hyggeligt.

God Aften

Anmeld

3. december 2010

anjaditte

Har du opskriften? krammer

Anmeld

3. december 2010

frk Jensen

anjaditte skriver:

Har du opskriften? krammer

Jeg bruger:

svinemørbrad
fløde
champignon
løg
salt og peber.

skær mørbraden ud i små bøffer, vend dem i mel (med salt og peber i) og steg dem på panden.(ca 1 cm tykke) over i et fad med dem.. så har jeg skåret løg ud i ringe og champignoner i skiver.
vend det på panden, så løgéne er bløde og så over bøfferne med det. fløden over og så ind i ovnen i 30 min,..

kog ris til og lav en salat. Det kan være en rucola blanding med tomater, agurker, ærter osv..

God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.