Hvor er det dog typisk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. december 2010

*Sofie*

...at barnet får feber lige nu!!
Jeg skal til case-eksamen på mandag i spansk, og havde planlagt det hele så fint. Malou sku være hos sin far hele weekenden, og jeg ville sagtens kunne nå at lave mine opgaver.
Nu er hun jo så gået hen og blevet syg  Stakkels lille putte...men hvor er det altså bare et nedern tidspunkt!
Har snakket med hendes far og vi ser lige tiden an til i morgen tidlig. Hvis hun stadig har feber (hvilket hun jo højst sansynligt har) så beholder jeg hende herhjemme.
Så må jeg få lavet så meget spansk som jeg nu kan.
ØV ALTSÅ! Lige en omgang brok herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

frk Jensen

*Sofie* skriver:

...at barnet får feber lige nu!!
Jeg skal til case-eksamen på mandag i spansk, og havde planlagt det hele så fint. Malou sku være hos sin far hele weekenden, og jeg ville sagtens kunne nå at lave mine opgaver.
Nu er hun jo så gået hen og blevet syg  Stakkels lille putte...men hvor er det altså bare et nedern tidspunkt!
Har snakket med hendes far og vi ser lige tiden an til i morgen tidlig. Hvis hun stadig har feber (hvilket hun jo højst sansynligt har) så beholder jeg hende herhjemme.
Så må jeg få lavet så meget spansk som jeg nu kan.
ØV ALTSÅ! Lige en omgang brok herfra

årh det er øv.. og så lige midt i eksamnes tiden.
Min søn marcus har også fået feber her til morgen.. så han ligger bare og sover og sover det væk.

Kan hendes far ikke passe hende selvom hun er syg? Så du kan få lidt ro til opgaven.

knus

Anmeld

3. december 2010

*Sofie*

Ungermann skriver:

årh det er øv.. og så lige midt i eksamnes tiden.
Min søn marcus har også fået feber her til morgen.. så han ligger bare og sover og sover det væk.

Kan hendes far ikke passe hende selvom hun er syg? Så du kan få lidt ro til opgaven.

knus

Nårh, god bedring med ham
Malou ligger os her ved siden af mig og sover. Hun er mega urolig og siger rigtig mange mærkelig lyde i søvne

Det er en længere historie med Malou og hendes far, men nej. Hun bliver hjemme hvis hun stadig har feber.
Kan muligvis få min mor herind i morgen, hvis det er.
Ellers må jeg bare lave det jeg kan når hun sover. Sårn er det bare.

Anmeld

3. december 2010

frk Jensen

*Sofie* skriver:

Nårh, god bedring med ham
Malou ligger os her ved siden af mig og sover. Hun er mega urolig og siger rigtig mange mærkelig lyde i søvne

Det er en længere historie med Malou og hendes far, men nej. Hun bliver hjemme hvis hun stadig har feber.
Kan muligvis få min mor herind i morgen, hvis det er.
Ellers må jeg bare lave det jeg kan når hun sover. Sårn er det bare.

De fædre altså.. men kender det godt (har været alene med min knægt siden han var 1/2 år gammel, og ser ikke sin far)

Her er der kun mormor der kan hjælpe hvis der brænder på..

Jeg håber at du kan få din mor til at hjælpe med pasning, så du kan få lidt ro til at lave opgave.

God bedring til lille pigen.

Anmeld

3. december 2010

*Sofie*

Ungermann skriver:

De fædre altså.. men kender det godt (har været alene med min knægt siden han var 1/2 år gammel, og ser ikke sin far)

Her er der kun mormor der kan hjælpe hvis der brænder på..

Jeg håber at du kan få din mor til at hjælpe med pasning, så du kan få lidt ro til at lave opgave.

God bedring til lille pigen.

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.