Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
betiinsen skriver: man siger fra 13 uger kan de fleste se det, men de fleste klinikker siger at de først scanner når de er 14 uger henne. var selv i uge 15. Men de siger også det har noget at gøre med hvor spinkel man er osv..
man siger fra 13 uger kan de fleste se det, men de fleste klinikker siger at de først scanner når de er 14 uger henne. var selv i uge 15. Men de siger også det har noget at gøre med hvor spinkel man er osv..
så håber jeg da de kan se det på torsdag ved mig, der er jeg 17+5 ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor dejligt... Tillykke..
camillakrath skriver: TUSIND tak allesammen Jeg er 16+0 idag og der var absolut ingen tvivl. Vi så den fineste lille tap og har fået billeder og dvd med hjem. Nu ved jeg virkelig hvad lykke er
TUSIND tak allesammen
Jeg er 16+0 idag og der var absolut ingen tvivl. Vi så den fineste lille tap og har fået billeder og dvd med hjem.
Nu ved jeg virkelig hvad lykke er
Nina Sophia skriver: så håber jeg da de kan se det på torsdag ved mig, der er jeg 17+5 ?
det er jeg slet ikke i tvivl om de kan.. altså jeg har faktisk selvom jordemoderen sagde hun var sikker på en pige valgt at få en ekstra scanning på en anden klinik om halvanden uge, bare for at være sikker. Det er jo lidt lettere at se det er en dreng end en pige.. Men det er nok bare fordi mit hoved var indstillet på at det var en dreng..
betiinsen skriver: det er jeg slet ikke i tvivl om de kan.. altså jeg har faktisk selvom jordemoderen sagde hun var sikker på en pige valgt at få en ekstra scanning på en anden klinik om halvanden uge, bare for at være sikker. Det er jo lidt lettere at se det er en dreng end en pige.. Men det er nok bare fordi mit hoved var indstillet på at det var en dreng..
ih hvor goodt
dejligt for dig søde.. og igen tillykke med din lille pige
Nina Sophia skriver: ih hvor goodt dejligt for dig søde.. og igen tillykke med din lille pige
tak søde.. er nu også spændt på hvad din er.. tror faktisk også du venter en pige glæder mig til at læse hvad det er herinde
betiinsen skriver: tak søde.. er nu også spændt på hvad din er.. tror faktisk også du venter en pige glæder mig til at læse hvad det er herinde
neeeeeeeeeeeiiij det kunne være deeejligt med en lille pige, eller en lille drengebasse.. tænk engang..
jeg får en af delene..
Jeg opretter indlæget med det SAMME vi er hjemme fra kbh, det tager minimum 1½ time hjem, og vi har tid til scanning 17.30
så torsdag ved 20-tiden uuuhh gid det var idag...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128